– Getin Bank ceni wysoką jakość współpracy w ramach systemu franczyzy. Stale inwestujemy w rozwój naszych Partnerów i ich pracowników, organizując profesjonalne szkolenia z zakresu umiejętności managerskich oraz oferowanych produktów bankowych – mówi Tomasz Majewski, Dyrektor Departamentu Dystrybucji Pośredniej, Getin Noble Bank.
Projekt rozwijania kompetencji Partnerów koordynuje specjalnie powołany zespół Trenerów Franczyzowych. Każdy nowy franczyzobiorca i pracownik placówki partnerskiej odbywa obowiązkowe szkolenia wstępne z zakresu jakości obsługi i obowiązujących procedur. Dla wszystkich doradców klienta opracowano system certyfikowanych szkoleń wewnętrznych, dotyczących poszczególnych produktów bankowych. Dodatkowo, kierownicy placówek mają do dyspozycji bogatą ofertę warsztatów z zakresu rozwoju umiejętności menadżerskich, prowadzonych przez Dyrektora Regionalnego oraz zewnętrznych trenerów.
Obecnie sieć franczyzowa Getin Banku liczy ponad 255 placówek.