- W 2013 roku wydaliśmy ponad 1 mln gazet. Specyfika tego rodzaju biznesu pozwala zrealizować go w każdym miejscu w Polsce. Do końca tego roku chcemy uruchomić 30 nowych punktów wydawniczych – mówi nam Konrad Waszczyk, redaktor naczelny gazety Free TV.
Jest to bezpłatna gazeta z programem telewizyjnym na 14 dni. Magazyn zawiera też krzyżowkę i reklamy lokalnych firm. Tak skomponowana treść gazety wraz z okładką zaprojektowaną w ekskluzywnym stylu przyciąga uwagę czytelników.
- Tworzymy ogólnopolską grupę medialną i poszukujemy partnerów biznesowych w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Start działalności możliwy jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Ważnym atutem naszego biznesu jest to, że nasza oferta jest skierowana do klientów biznesowych - opowiada Konrad Waszczyk.
Tłumaczy, że specyfika tego rodzaju biznesu pozwala zrealizować go w każdej lokalizacji. Może to być wielkie miasto lub mała miejscowość. Jednak możliwości rozwoju są lepsze w większej aglomeracji. Dlatego dla franczyzobiorców z mniejszych miejscowości została przewidziana możliwość bezpłatnego połączenia kilku miast, w których można działać na jednej licencji. Takie rozwiązanie daje wyłączność terytorialną na miasto i powiat, który obejmuje licencja.
Właścicielem gazety Free TV jest firma Wall Street Invest Group, która ma już 15 franczyzobiorców na terenie całego kraju.
- W ciągu dwóch-trzech miesięcy planujemy uruchomić z nowymi partnerami następne trzy punkty wydawnicze w kolejnych miastach. Ponadto nasza gazeta jest wydawana w czterech miejscowościach na terenie Dolnego Śląska, gdzie cały proces wydawniczy realizujemy we własnym zakresie. Docelowo chcielibyśmy otworzyć około 100 punktów, w których franczyzobiorcy będą mogli wydawać gazetę. Do końca tego roku naszym celem jest uruchomienie 30 punktów - kontynuuje Konrad Waszczyk.
W jego ocenie, koncept gazety Free TV nie ma bezpośredniej konkurencji. - Rynek jest imponujący. Perspektywy sektora reklamowego są duże. Format gazety jest przyszłościowy. Reklama jest dźwignią handlu. Tu nie ma sezonowości.
Konrad Waszczyk dodaje, że Wall Street Invest Group oferuje partnerom możliwość druku w największej sieci drukarni Polskapresse.
- Naszym partnerom przekazujemy aktualne wydania gazety, aby mogli dołączyć egzemplarz pokazowy dla swoich klientów. Przygotowujemy również stronę www, której obsługa jest po naszej stronie. Przekazujemy też projekt folderu z ofertą reklamową, jak również know-how całego biznesu. Szkolimy także partnerów z zakresu projektowania graficznego i składu gazet. Każdy partner po szkoleniu potrafi tworzyć grafiki reklam i składać gazetę - podsumowuje Konrad Waszczyk.
Jeśli chcecie zostać partnerem Free TV, sprawdźcie ofertę firmy w naszej bazie systemów franczyzowych.