Gatta wzmacnia obecność w galeriach handlowych 

Autor: Redakcja
Data dodania: 29 września 2014
Kategoria:
Gatta wzmacnia obecność w galeriach handlowych; Foto: Gatta

Gatta wzmacnia obecność w galeriach handlowych; Foto: Gatta

Spółka Ferax, właściciel sieci Gatta wzmacnia obecność w polskich centrach handlowych. Firma otwiera zarówno sklepy firmowe, jak i partnerskie. Pod koniec września tego roku firma otworzyła salon z bielizną tej marki w warszawskich Złotych Tarasach. 

Nowy sklep zajmuje powierzchnię 52 m² na parterze centrum handlowego. Obecnie łączna liczba wszystkich salonów w Polsce wynosi 117. Firma planuje, że do końca tego roku będą kolejne otwarcia.

Marka Gatta oferuje bieliznę dla kobiet, a także posiada w swoim asortymencie linię dla mężczyzn - Gatta Underwear. Oprócz rodzimego rynku z powodzeniem sprzedawane są w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji, Chorwacji oraz w Mongolii i Australii.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram