– Franczyza ma coraz większe znaczenie w rozwoju sieci salonów Gatta. Obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania taką formą współpracy – mówi nam Łukasz Tyrakowski, franchise manager Gatta.
Zaznacza, że coraz więcej osób szuka sprawdzonego i pewnego pomysłu na biznes, i tym samym trafia na projekty franczyzowe - w tym na ofertę współpracy ze znaną polską marką.
– Dla nas otwarcia salonów z partnerami są rzeczą niezmiernie ważną. Pozwalają na jeszcze większą dynamikę ekspansji sieci. Obecnie cała sieć obejmuje 119 placówek, w tym około 8% to salony prowadzone przez naszych partnerów franczyzowych. W tym roku planujemy jeszcze otworzyć od 5 do 7 sklepów. Dwa z nich byłyby franczyzami. W przyszłym roku liczba otwarć powinna wynieść kilkanaście nowych placówek – dodaje Łukasz Tyrakowski.
Właścicielem marki Gatta jest spółka Ferax. Pod koniec września tego roku firma otworzyła salon z bielizną w warszawskich Złotych Tarasach. Nowy sklep zajmuje powierzchnię 52 m² na parterze centrum handlowego.
Marka Gatta oferuje bieliznę dla kobiet. Ma też w swoim asortymencie linię dla mężczyzn - Gatta Underwear. Oprócz rodzimego rynku z powodzeniem rozwija się w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji oraz w Mongolii i Australii.
INK