Gatta stawia na franczyzę

Data dodania: 1 października 2014
Autor: Redakcja
Kategoria:
Gatta docenia rozwój we franczyzie: Foto: Gatta

Franczyza ma coraz większe znaczenie w rozwoju sieci salonów Gatta. Obserwujemy wyraźny wzrost zainteresowania taką formą współpracy – mówi nam Łukasz Tyrakowski, franchise manager Gatta.

Zaznacza, że coraz więcej osób szuka sprawdzonego i pewnego pomysłu na biznes, i tym samym trafia na projekty franczyzowe - w tym na ofertę współpracy ze znaną polską marką.

Dla nas otwarcia salonów z partnerami są rzeczą niezmiernie ważną. Pozwalają na jeszcze większą dynamikę ekspansji sieci. Obecnie cała sieć obejmuje 119 placówek, w tym około 8% to salony prowadzone przez naszych partnerów franczyzowych. W tym roku planujemy jeszcze otworzyć od 5 do 7 sklepów. Dwa z nich byłyby franczyzami. W przyszłym roku liczba otwarć powinna wynieść kilkanaście nowych placówek – dodaje Łukasz Tyrakowski.

Właścicielem marki Gatta jest spółka Ferax. Pod koniec września tego roku firma otworzyła salon z bielizną w warszawskich Złotych Tarasach. Nowy sklep zajmuje powierzchnię 52 m² na parterze centrum handlowego.

Marka Gatta oferuje bieliznę dla kobiet. Ma też w swoim asortymencie linię dla mężczyzn - Gatta Underwear. Oprócz rodzimego rynku z powodzeniem rozwija się w krajach Unii Europejskiej, na Ukrainie, w Rosji oraz w Mongolii i Australii.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram