Gastronomia on-line

Autor: Redakcja
Data dodania: 28 lipca 2015
Kategoria:
Foto: NYPD

Foto: NYPD

Sieć pizzerii z Krakowa rozwijająca się we franczyzie udoskonala narzędzia służące do komunikacji z przyszłymi partnerami i klientami firmy.

Dzisiaj w nocy uruchomiliśmy nową stroną internetową naszej firmy, z dużym serwisem o franczyzie – poinformował nas Tomasz Jench, właściciel marki New York Pizza Department (NYPD).

To firma o polskim rodowodzie, która powstała w 2009 roku w Krakowie. Menu lokali działających pod tym szyldem składa się z amerykańskich pizz, sałatek, makaronów oraz przekąsek. Przełomowym okresem w działalności tej spółki był rok 2014, kiedy został uruchomiony system franczyzowy i od razu otworzono dwie placówki partnerskie w Krakowie. W tym roku planowane są kolejne otwarcia lokali franczyzowych, m.in. w Toruniu i Radomiu.

NYPD oferuje dwa modele współpracy. Pierwszy zakłada, że lokal franczyzowy będzie miał powierzchnię nie mniej, niż 50 m² i będzie działał w miejscowości powyżej 10 tys. mieszkańców. Jest też dodatkowy wymóg – witryna lokalu ma wychodzić na ulicę. Minimalna kwota inwestycji wynosi 55 tys. zł netto.

Drugi format to New York Pizza Express z minimalną kwotą inwestycji 35 tys. zł netto. Powierzchnia lokalu – od 30 m². W obydwu przypadkach doświadczenie gastronomiczne nie jest wymagane.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram