Gastronomia celuje w centra handlowe

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Coffeeloffee

Taką lokalizację dla swoich konceptów wybiera firma, która do niedawna nie była kojarzona z najbardziej popularnymi miejscami na zakupowej mapie Polaków.

Centra handlowe cieszą się ogromną popularnością, a ich liczba ciągle wzrasta. Obecnie nasze koncepty Biesiadowo i Western Chicken mieszczą się w galeriach handlowych w Poznaniu, w Komornikach k/Poznania i w Starogardzie Gdańskim. W marcu uruchomiliśmy również pierwszą wyspę mini-kawiarni Coffeeloffee w Bydgoszczy. Wszystkie lokale działają na zasadach franczyzy – mówi Wojciech Goduński szef firmy Wojtex, która rozwija kilka konceptów gastronomicznych.

Centra handlowe to najczęściej i najchętniej odwiedzane miejsca na mapie zakupowej Polaków.

Swoją różnorodną ofertą docierają do różnych grup społecznościowych i przyciągają szerokie grono klientów. Dla naszych lokali to szansa na rozwój, wzmocnienie marki, poprawa rozpoznawalności na rynku oraz pewnego rodzaju prestiż – dodaje.

Obecność w centrach handlowych to kolejny etap rozwoju Wojtex. Do tej pory firma badała rynek i prowadziła rozmowy z przedstawicielami funkcjonujących już galerii handlowych.

Dzięki temu mogliśmy dokładniej poznać ich oczekiwania i odpowiednio skonstruować ofertę. To dla nas nowy cel i wyzwanie, do którego przygotowujemy się od dłuższego czasu – podsumowuje Wojciech Goduński.

Informacja na temat konceptów Biesiadowo, Western Chicken i Coffeeloffee znajduje się w naszej bazie systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram