Taką lokalizację dla swoich konceptów wybiera firma, która do niedawna nie była kojarzona z najbardziej popularnymi miejscami na zakupowej mapie Polaków.
– Centra handlowe cieszą się ogromną popularnością, a ich liczba ciągle wzrasta. Obecnie nasze koncepty Biesiadowo i Western Chicken mieszczą się w galeriach handlowych w Poznaniu, w Komornikach k/Poznania i w Starogardzie Gdańskim. W marcu uruchomiliśmy również pierwszą wyspę mini-kawiarni Coffeeloffee w Bydgoszczy. Wszystkie lokale działają na zasadach franczyzy – mówi Wojciech Goduński szef firmy Wojtex, która rozwija kilka konceptów gastronomicznych.
Centra handlowe to najczęściej i najchętniej odwiedzane miejsca na mapie zakupowej Polaków.
– Swoją różnorodną ofertą docierają do różnych grup społecznościowych i przyciągają szerokie grono klientów. Dla naszych lokali to szansa na rozwój, wzmocnienie marki, poprawa rozpoznawalności na rynku oraz pewnego rodzaju prestiż – dodaje.
Obecność w centrach handlowych to kolejny etap rozwoju Wojtex. Do tej pory firma badała rynek i prowadziła rozmowy z przedstawicielami funkcjonujących już galerii handlowych.
– Dzięki temu mogliśmy dokładniej poznać ich oczekiwania i odpowiednio skonstruować ofertę. To dla nas nowy cel i wyzwanie, do którego przygotowujemy się od dłuższego czasu – podsumowuje Wojciech Goduński.