Gastromall podsumowuje rok

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 stycznia 2014
Kategoria:
Gastromall

Gastromall

3 nowe restauracje własne, 3 franczyzowe, karta klienta i przygotowanie platformy do zarządzania lokalami - to najważniejsze fakty z Grupy Gastromall w 2013 roku.

Firma główny nacisk położyła na wzmocnienie flagowego brandu – restauracji samoobsługowych Olimp. Powstały 3 restauracje własne w Krakowie (Enterprise Park, Green Office, CH Krokus) oraz 3 franczyzowe (Centrum Handlowe Europa Centralna w Gliwicach, Galeria Solna w Inowrocławiu oraz Poznań Główny City Center w Poznaniu). W chwili obecnej sieć Olimp liczy 17 punktów w tym 11 własnych i 6 franczyzowych. W pierwszym kwartale 2013 Grupa planuje start nowego konceptu gastronomicznego.

W ostatnich miesiącach Grupa podpisała umowy z centrami handlowymi Ikea w Lublinie, Łacina w Poznaniu, Sukcesja w Łodzi, Atrium Felicity w Lublinie, Serenda w Krakowie, Galerią Warmińską w Olsztynie, Parkiem Handlowym Bielany we Wrocławiu oraz kompleksami biurowymi Alma Tower (Kraków) i Orange Office (Kraków). Kolejne umowy są w ostatnich fazach negocjacji. Grupa Gastromall nieustannie poszukuje współpracowników – partnerów biznesowych i franczyzobiorców.

Z uwagi na szybki rozwój sieci poprzez franczyzę z początkiem nowego roku ruszy specjalna platforma ułatwiająca partnerom biznesowym Grupy oraz prowadzenie lokali oraz codzienne zarządzanie restauracją. Projekt ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy centralą a jednostkami franczyzowymi a także zwiększenie potencjału marki Olimp poprzez efektywne i sprawne zarządzanie.

W 2013 r. ruszył projekt Karta Klienta Grupy Gastromall o funkcjach karty rabatowej i prepaidowej. Używa ich ok. 25 tys. klientów Grupy.

Gastromall pozyskuje również fundusze unijne, kolejny raz (czwarty z kolei) Grupa została beneficjentem konkursu w ramach MRPO 2007-2013; tym razem przyznana dotacja zostanie przeznaczona na rozwój inicjatywy pod nazwą Krakowski Klaster Gastronomiczny, w którym GG jest liderem. To unikalna na skalę regionu kooperatywa mająca na celu produkcję żywności prozdrowotnej i funkcjonalnej dla branży HoReCa. Grupa jest w trakcie uruchamiania tzw. kuchni centralnej; będzie to eksperymentalny projekt, w którym moce produkcyjne połączone zostaną z częścią naukową i badawczą nad nowymi recepturami i przepisami.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram