Gastro-Turbo-Mall

Autor: Redakcja
Data dodania: 11 sierpnia 2014
Kategoria:
Nowa restauracja sieci Olimp

Tempo rozwoju Grupy Gastromall nie przestaje zadziwiać. 11 sierpnia br., zaledwie 2 tygodnie po otwarciu restauracji Olimp w Orange Office Park, powstał 24. lokal pod marką Olimp, tym razem w nowoczesnym budynku Alma Tower, przy ul. Pilotów 10 w Krakowie, głównej siedzibie spółek Alma S.A oraz Grupy Onet.

Trzeba przyznać, że Grupa konsekwentnie i szybko rozwija sieć, korzystając z cennych doświadczeń, jakie zebrała przez ostatnie lata działalności. To dziś przynosi doskonałe efekty - w ciągu ostatnich 2 lat Grupa Gastromall czterokrotnie zwiększyła liczbę lokali a wszystkie działają z sukcesem. W chwili obecnej sieć Olimp to 13 lokali własnych i 11 franczyzowych.

Powierzchnia nowej restauracji to ok 200 m2, lokal zaaranżowano w charakterystycznej dla Olimpu kolorystyce - czerwieni, zieleni i szarości. Całość uzupełniły nowoczesne lampy oraz wygodne meble. Alma Tower to nowoczesny budynek o 14. kondygnacjach naziemnych, oferuje łącznie 10 000 m2 powierzchni biurowej klasy A.

Jeszcze w roku zainauguruje działalność Olimp Enterprise Park (budynek C) oraz Olimp Software Park Avia. Wszystkie restauracje powstaną w nowoczesnych centrach biurowych w Krakowie. W tym roku otwarto już 5 restauracji pod marką Olimp (CH Janki pod Warszawą, Wola Park w Warszawie, Atrium Lublin, Amber Kalisz, Ferio Konin).  W chwili obecnej marka Olimp jest jednym z największych i najszybciej rozwijających się sieci z jedzeniem na wagę w Polsce. Klienci cenią sobie wysoką jakość, różnorodność menu, przystępną cenę oraz nieformalną, luźną atmosferę restauracji.

Grupa nieustająco poszukuje Franczyzobiorców na terenie całej Polski . Kolejne umowy z zarządcami centrów handlowych i biurowych są w ostatnich fazach negocjacji. Z uwagi na szybki rozwój sieci Olimp poprzez franczyzę, została wdrożona platforma online, ułatwiająca partnerom biznesowym Grupy oraz Franczyzobiorcom prowadzenie lokali oraz codzienne zarządzanie restauracją. Projekt ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy centralą a jednostkami franczyzowymi a także zwiększenie potencjału marki Olimp oraz innych brandów Grupy poprzez efektywne i sprawne zarządzanie. 14.02.2014 r. Grupa wprowadziła na rynek nowy koncept pod marką Companeros. Ale Meksyk!, oferujący najpopularniejsze potrawy kuchni meksykańskiej przyrządzane na indywidualnie zamówienie Klienta. Grupa nieustannie inwestuje w rozwój – dzięki wsparciu z funduszy unijnych realizuje unikalny projekt pod nazwą Krakowski Klaster Gastronomiczny.

Grupa Gastromall to właściciel 5 marek gastronomicznych w tym najbardziej rozpoznawalnych – OLIMP – PRZYKŁADAMY WAGĘ DO SMAKU, LOVIT. Smak dzieciństwa oraz najnowszej Companeros (restauracje z potrawami inspirowanymi kuchnią meksykańską).

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram