Freshmarket za 2 lata chce mieć 1 tys. sklepów 

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Freshmarket

Żabka Polska, właściciel sieci sklepów Freshmarket planuje, że do końca 2016 roku pod tym logiem będzie działać około 1 tys. sklepów. Spółka szuka perspektywiczne lokalizacje, otwierając swoje punkty również w sąsiedztwie stacji benzynowych.

Jednym z przykładów realizacji tej strategii jest uruchomienie tego formatu w stolicy obok stacji PKN Orlen. We wrześniu 2014 roku sieć, należąca do spółki Żabka Polska, liczyła ponad 550 sklepów. Roczny obrót ze sprzedaży netto generowany przez Freshmarket wynosi około 1,4 mld rocznie.

Sklepy Freshmarket zlokalizowane są w centrach miast oraz w pobliżu osiedli. Oferują świeże warzywa i owoce, pieczywo i dania gotowe. Placówki posiadają także minikawiarnię o nazwie Freshcafé, w której serwowane są świeżo mielone kawy z ekspressu, przekąski, soki, kanapki oraz słodkości. W sklepach dostępne są również produkty regionalne i tradycyjne, pochodzące od lokalnych dostawców.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram