Freshmarket się odświeża

Autor: Redakcja
Data dodania: 8 września 2014
Kategoria:
Freshmarket w Poznaniu. Foto: Żabka / Freshmarket

Freshmarket w Poznaniu. Foto: Żabka / Freshmarket

Sieć sklepów Freshmarket, zarządzana przez Żabkę, przechodzi proces odświeżenia marki. Obejmuje on przede wszystkim kampanię reklamową we wszystkich rodzajach mediów. Jej koncepcja polega na pokazaniu prostych i smacznych potraw, które można przygotować na bazie zakupów we Freshmarkecie.

Sieć sklepów Freshmarket istnieje od 5 lat, obecnie liczy ok. 550 placówek. Niedawno sieć przeszła audyt, którego efektem było kilkadziesiąt zamian Freshmarketów na Żabki i odwrotnie (chodziło głównie o warunki lokalowe). Do końca 2016 roku w Polsce ma działać już 1000 sklepów tej sieci.

Sieć ma ok. 1,4 mld zł przychodów i chce walczyć o więcej. Ma jej w tym pomóc solidne wsparcie inwestora - funduszu Mid-Europa Partners. Wdrażana właśnie kampania marketingowa obejmuje telewizję, prasę, radio i internet.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram