Spółka Greenpoint rozwijająca się we franczyzie odświeżyła wizerunek marki i rozbudowała dział projektowy. W tym roku otworzy jeszcze trzy nowe sklepy i popracuje nas usprawnieniem sprzedaży internetowej, by zamówiony towar można było otrzymać jeszcze tego samego dnia.
W sieci sklepów z modą damską działa obecnie ponad 100 sklepów. Firma planuje, że do końca tego roku zostaną otwarte trzy kolejne salony. Spółka otwiera zarówno sklepy firmowe, jak i franczyzowe.
Polecamy wywiad z franczyzobiorcą Greenpoint: Coś dla siebie na każdą okazję
Greenpoint to polska marka odzieżowa działająca na rynku od ponad 12 lat. Firma stawia na kobiecość i wygodę bez konieczności rezygnacji z elegancji. Kolekcje Greenpoint podzielone są na dwie części - biurową i codzienną, które w łatwy sposób można łączyć i uzupełniać.
Jednym z najszybciej rozwijających się obszarów w spółce jest handel internetowy. Firma wprowadziła zmiany funkcjonalne w zakresie logistyki, zatowarowania, marketingu i obsługi klienta. Wprowadziła też odbiór własny w sklepach i pracuje nad przyspieszeniem wysyłek, by zamówiony produkt można było otrzymać jeszcze tego samego dnia.