W połowie sierpnia tego roku ruszył pierwszy franczyzowy sklep znanej sieci spożywczej.
Firma zadebiutowała ze swoim nowym konceptem sklepów Alma Smart w formacie convinience. Placówka o powierzchni ponad 450 m² została otwarta w „Galerii Bocheńskiej” w centrum Bochni.
– Liczymy, że klienci przekonają się, że w Almie można szybko kupić wysokiej jakości towar w bardzo przystępnej cenie – komentuje Marcin Dudzic, dyrektor Alma Smart w Bochni.
Przypomnijmy, że spółka Alma Market zarządzająca sieciami Alma oraz Krakowski Kredens, podjęła decyzję o rozszerzeniu swojej działalności o ofertę współpracy w ramach sklepów franczyzowych Alma Smart pod koniec zeszłego roku.
Jak mówiła nam wiceprezes Alma Market Małgorzata Moska, w początkowej fazie budowy sieci franczyzowej firma chce otworzyć około 40 sklepów. Wiodącą marką dostępną w Alma Smart jest Food&Joy. Cały asortyment obejmuje 450 produktów spożywczych.
(INK)