Franczyzowy Carrefour dla turystów

Autor: Redakcja
Data dodania: 31 lipca 2017
Kategoria:
Foto: Carrefour

W związku z letnim napływem wczasowiczów do miejscowości turystycznych, firma Carrefour rozpoczęła testy franczyzowych placówek sezonowych.

Jak poinformowała firma, Carrefour testuje 4 placówki sezonowe w formacie express convenience, o powierzchni od 24 do 100 m². Firma we współpracy z franczyzobiorcą dostosowuje ofertę sklepów do potrzeb klientów w danej lokalizacji i elastycznie wykorzystuje elementy z różnych konceptów handlowych. Tym, co łączy wszystkie testowane sklepy, oprócz szerokiego wyboru napojów, jest bogata sezonowa oferta niespożywcza, np. olejki do opalania, okulary przeciwsłoneczne, leżaki czy tekstylia – czyli artykuły, których mogą potrzebować zarówno mieszkańcy, jak i wczasowicze.

- Zgodnie z naszą strategią, rozwijamy sieć franczyzową i poszerzamy ją o nowe rozwiązania i koncepty tak, by odpowiadały na zmieniające się potrzeby klientów, również te sezonowe - powiedział Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.

Sklepy sezonowe w nadmorskich miejscowościach turystycznych cieszą się dużą popularnością wśród klientów, ponieważ dopełniają ofertę lokalnych sklepów całorocznych. Testowane przez Carrefour placówki mają docelowo łączyć potrzeby turystów, którzy w miejscu wypoczynku poszukują oferty spożywczej podobnej do tej, jaką mają w miejscu swojego zamieszkania oraz potrzeby franczyzobiorców.

Prowadzenie placówki sezonowej wiąże się ze specyficznymi wyzwaniami. Po zakończeniu sezonu, z nadmorskich miejscowości turystycznych wyjeżdżają nie tylko turyści, ale również usługodawcy, np. prowadzący punkty gastronomiczne, co przekłada się na rentowność biznesu. Carrefour pomaga swoim partnerom w prowadzeniu różnych konceptów handlowych, na każdym etapie współpracy.

Szczegóły dotyczące franczyzy Carrefour znajdują się w bazie systemów sieciowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Data dodania: 8 sierpnia 2022
Franczyza na niepewne czasy
Data dodania: 5 sierpnia 2022
Żabka liczy już 8500 sklepów
Data dodania: 4 sierpnia 2022
Fit Cake robi swoje
Data dodania: 2 sierpnia 2022
BRICOMARCHÉ z nową marką własną

zobacz więcej

Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram