Franczyzowe wydawnictwo zgarnia lokalne rynki reklamy

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Free TV

Wall Street Invest Group, właściciel franczyzowej sieci wydającej bezpłatną gazetę Free TV ma obecnie 55 partnerów. Jak zapowiada redaktor naczelny tytułu Konrad Waszczyk, w tym roku firma planuje pozyskać około 30 kolejnych franczyzobiorców.

Za nami udany rok. Zrealizowaliśmy plany dotyczące rozwoju franczyzy Free TV. Zakładaliśmy, że podpiszemy 30 umów i tak się stało. W tym roku planujemy utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju – opowiada Konrad Waszczyk.

Co przekonuje potencjalnych inwestorów do przystąpienia do sieci? Przede wszystkim formuła wydawnicza gazety. Jest to bezpłatny tytuł z programem telewizyjnym na 14 dni. Magazyn zawiera też krzyżówkę i reklamy lokalnych firm. Tak skomponowana treść gazety wraz z okładką zaprojektowaną w ekskluzywnym stylu przyciąga uwagę czytelników.

Firma tworzy ogólnopolską grupę medialną i poszukuje partnerów biznesowych w miastach powyżej 20 tys. mieszkańców. Start działalności możliwy jest w ciągu 30 dni od podpisania umowy. Korzyści wynikające z działania w sieci to m.in. dostęp do know-how prowadzenia biznesu, wyłączność terytorialna, dostęp do drukarni, szkolenia firmowe oraz przejrzysty model rozliczeń.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram