– Franczyza jest jednym z głównych kierunków rozwoju koncernu. W tej chwili liczba stacji franczyzowych stanowi prawie 50% wszystkich stacji BP w Polsce – mówi w rozmowie z nami Krzysztof Kozłowski, Dealer Business Manager BP Europa SE.
Rocznie we franczyzie pod marką BP otwiera ok. 20 stacji paliwowych. Jak zapowiada Krzysztof Kozłowski, w tym roku będzie podobnie.
– Obserwujemy stałe zainteresowanie współpracą w tej formule. Wśród kandydatów na franczyzobiorców są zarówno właściciele pojedynczych niezależnych obiektów, jak i przedsiębiorcy pracujący w konkurencyjnych spółkach. Do sieci franczyzowej dołączamy już działające stacje oraz nowo budowane obiekty – opowiada Krzysztof Kozłowski.
Zaznacza też, że obecnie udział nowo wybudowanych stacji w liczbie otwieranych w danym roku obiektów wynosi ok. 70%.
– W przyszłym roku chcemy utrzymać dotychczasowe tempo rozwoju. A nawet planujemy otworzyć o 5 stacji franczyzowych więcej. Mamy na to odpowiedni budżet. W kolejnych latach tempo rozwoju sieci franczyzowej będzie podobne – podsumowuje Dealer Business Manager BP Europa SE.
O szczegółach współpracy z BP można się dowiedzieć odwiedzając naszą bazę systemów franczyzowych.
INK