Sieć sklepów z ofertą skierowaną do mężczyzn spędzających aktywnie swój wolny czas planuje w tym roku otworzyć kolejne salony sprzedaży.
Survival, strzelectwo, łucznictwo, gadżety, odzież turystyczna, lornetki, latarki, scyzoryki - wszystkie te produkty można kupić w sklepach Hobby4Men.
– W tym roku planujemy otwarcie dwóch firmowych sklepów i 2-3 franczyzowych. W ten sposób do końca roku w sieci będzie około 10 - 12 sklepów. Rynek, na którym działamy jest dość nowy i rozwija się bardzo dynamicznie – mówi nam Mirosław Klekot, dyrektor generalny Hobby4Men.
Dodaje, że sprzedaż w placówkach stacjonarnych wspiera internet. Klient poznaje produkt w internecie poprzez reklamy, mailingi, posty na Facebooku, potem ogląda produkt w sklepach i podejmuje decyzje zakupowe w sklepie lub internecie. Te kanały się przeplatają i wzajemnie się uzupełniają.
Hobby4Men to jedyny koncept franczyzowy w tej branży. Franczyzobiorcom firma zapewnia pełne wsparcie, projekt sklepu, zaopatrzenie, wysokie marże, materiały reklamowe, katalogi produktowe i reklamę.
Minimalna kwota inwestycji potrzebna na otwarcie sklepu wynosi 120 tys. zł (około 4 tys. zł na każdy m² powierzchni sklepu, minimalna wielkość sklepu to 30 m²).
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji