Franczyzowe marki w finale Food Business Awards 2014

Autor: Redakcja
Data dodania: 6 listopada 2014
Kategoria:
Foto: 7th Street w Elblagu

Franczyzowe marki w finale Food Business Awards 2014; Foto: 7th Street

Wśród finalistów i zwycięzców trzeciej edycji Food Business Awards 2014 znalazły się marki gastronomiczne rozwijające się we franczyzie. Do finału doszły Biesiadowo, Salad Story i Subway, zaś zwycięzcą w kategorii Fast-Food został 7th Street Bar&Grill. 

Organizowany po raz trzeci konkurs z nagrodami Food Business Awards 2014 to okazja promocji najlepszych firm i lokali gastronomicznych w Polsce oraz uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli, a także personelu. Misją tego konkursu jest również kształtowanie pozytywnego wizerunku całej branży gastronomicznej w naszym kraju.

Do finału tegorocznego wydarzenia weszło kilka marek rozwijających się we franczyzie. To m.in. Biesiadowo, Salad Story i Subway. Natomiast zwycięstwo w kategorii Fast-Food odniosła sieć restauracji serwujących dania kuchni amerykańskiej 7th Street Bar&Grill.

Franczyza jest głównym kierunkiem rozwoju naszej firmy. Posiadamy jeden własny lokal modelowy, w którym testujemy nowe potrawy i rozwiązania, zanim zostaną wdrożone w lokalach franczyzowych. Jesteśmy pierwszą i jedyną w Polsce siecią restauracji serwujących typową kuchnię amerykańską z obsługą kelnerską – powiedział nam Łukasz Błażejewski, menadżer ds. franczyzy 7th Street.

W ofercie lokali tej marki są zupy, przystawki, dania główne, burgery, steki, sałatki, panierowane skrzydełka, zestawy dla dzieci, desery oraz pełna gama alkoholi i koktajli. Jej właściciel rozwija również fastfoodowy koncept Meat&Fit.

INK

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram