Franczyzowe hotele na NewConnect

Autor: Redakcja
Data dodania: 30 czerwca 2010
Kategoria:
comfortexpressComfortExpress chce zaoferować akcje za minimum 2,5 mln zł. Pieniądze pójdą na dalszy rozwój. Spółka za pięć lat chce mieć 150 obiektów hotelowych i restauracyjnych.

W ramach emisji prywatnej ComfortExpress zaoferuje inwestorom akcje stanowiące 25 proc. kapitału zakładowego spółki, chce je sprzedać za nie mniej niż 2,5 mln zł. Debiut spółki na rynku NewConnect planowany jest na lipiec bieżącego roku.

ComfortExpress jest operatorem franczyzowej sieci hotelowej i gastronomicznej w sektorze ekonomicznym. Obecnie działają w niej dwa obiekty – hotel pod marką ComfortExpress oraz restauracja pod marką ComfortRestaurant. Spółka podpisała już także umowy bądź porozumienia dotyczące powstania kolejnych 19 placówek: 12 hoteli ComfortExpress, w tym 6 zlokalizowanych przy Miejsacach Obsługi Podróżnych na autostradach przy stacjach Shell i PKN Orlen, 6 obiektów ComfortBiznes (hotele konferencyjne, największy z planowanych będzie miał 400 pokoi i będzie się mieścił we Wrocławiu) oraz 1 ComfortRestaurant.

W ciągu 5 lat sieć ma liczyć 150 obiektów, zlokalizowanych na trasach i obrzeżach miast, generujących przychód na poziomie 200 mln zł oraz zysk z działalności operacyjnej około 15 mln zł.

Specyfiką sieci jest nowatorska idea rozliczania płatności za realny czas pobytu (minimum 10 godzin), z możliwością dokupienia kolejnych jednostek. Dotychczasowe doświadczenia ComfortExpress pokazują, że nawet 75 proc. klientów decyduje się wykupić krótszy pobyt podstawowy zamiast tradycyjnej doby hotelowej.

Na potrzeby sieci tworzony jest unikalny system informatyczny wspomagający zarządzanie siecią, a także system rezerwacyjny umożliwiający dokonywanie rezerwacji i transakcji przez internet, z możliwością wyszukiwania obiektów na zadanej trasie, zarządzania pracownikami i wprowadzania limitów kredytowych.

Oferta franczyzy ComfortExpress skierowana jest do obiektów już istniejących oraz nowobudowanych. W ramach sieci prowadzona ma być jednolita polityka wizerunkowa, cenowa, rabatowa, włącznie z uznawaniem tych samych kart flotowych i rabatowych oraz nowatorskim sposobem rozliczania dziesięciogodzinnych pobytów. Wszystkie obiekty będą także miały wspólny system dostawców, zapewniający kontrolę nad jakością usług i dodatkowe przychody.

Joanna Cabaj - Bonicka

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram