Franczyzowe gift shopy

Autor: Redakcja
Data dodania: 19 października 2011
Kategoria:
kukartkaDwóch nowych franczyzobiorców pozyskała w ostatnim czasie dla swojej sieci Kukartka. Ale  nadal więcej firm współpracuje z nią na zasadach partnerskich, otwierając w swoich placówkach kornery z ofertą upominkową.

W sierpniu franczyzowy sklep Kukartki ruszył w Galerii Echo w Kielcach, zaś w miniony piątek kolejne otwarcie miało miejsce w centrum handlowym Millenium Hall w Rzeszowie. W sumie Kukartka ma już 5 sklepów franczyzowych oraz 23 własne. W ich ofercie znaleźć można przede wszystkim produkty doskonale nadające się na prezent, m.in. kubki, maskotki, kartki – wszystkie z okolicznościowymi nadrukami.

Sieć Kukartka organizowana jest przez firmę Passion Cards, która oprócz systemu franczyzowego rozwija także system partnerski przeznaczony dla przedsiębiorców, którzy posiadają sklep, do którego chcieliby wprowadzić produkty Kukartki (shop in shop). Ta formuła współpracy jest popularniejsza niż franczyza, która wiąże się z prowadzeniem punktu wyłącznie z tymi produktami. Na zasadzie partnerskiej z siecią współpracuje obecnie ok. 40 sklepów.

Osoba, która chce uruchomić sklep na zasadzie franczyzy, może liczyć na pomoc firmy w zakresie poszukiwania atrakcyjnej lokalizacji. Niemal wszystkie samodzielne sklepy oferujące wyłącznie produkty Kukartki ulokowane są w centrach handlowych. Spełnienie wymogów firm wynajmujących tego typu powierzchnie wymaga mocniejszego zaplecza finansowego, bowiem zwykle jest droższe niż otwarcie sklepu w lokalizacji przyulicznej (szacunkowo może to być kwota  powyżej 100 tys. zł). Niemniej decyzje franczyzodawcy o lokowaniu tych punktów właśnie w centrach pokazują, że jest to bardziej opłacalne rozwiązanie z punktu widzenia przyszłych przychodów i zysków.

Skepy partnerskie Kukartki mogą liczyć m.in. na gotowy system ekspozycyjny oraz elastyczne warunki zakupowe (rabaty, wydłużone terminy płatności). Franczyzobiorcy otrzymują natomiast dodatkowo m.in. szkolenia oraz system informatyczny doradzający w zakresie optymalnego zatowarowania, realizacji zamówień i prowadzenia księgowości.

JCB

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram