Specjalistyczna sieć sklepów z alkoholami, która jeszcze kilka lat temu miała 27 placówek skurczyła się prawie o połowę. Wstrzymała też rozwój we franczyzie tłumacząc to trwającymi pracami nad nową ofertą współpracy partnerskiej.
W grudniu 2010 roku sieć sklepów Dobrewina.pl liczyła 27 placówek. Firma planowała otwierać po 10 sklepów rocznie, by w ciągu pięciu lat dojść do 100. Plany spółki zweryfikował rynek.
Pod koniec 2015 roku sieć zmalała do 19 sklepów. Dziś na liście, która jest dostępna na stronie internetowej firmy znajduje się 12 punktów, z których 5 działają w Warszawie.
Firma podaje też, że w chwili obecnej nie prowadzi naboru na kandydatów na franczyzobiorców, a nowa oferta współpracy partnerskiej jest w trakcie opracowywania.
– Obecnie działają sklepy własne i franczyzowe, które zostały uruchomione w ramach dostępnej wcześniej franczyzy. Nowa oferta współpracy może być gotowa w 2017 roku – powiedział nam Włodzimierz Przybylski prezes Dobrewina.pl.
Zapytany o bardziej konkretną datę zaznaczył, że wolałby nie podawać terminu, bo nie wiadomo kiedy nowy koncept zostanie wdrożony. Czas pokaże czy firma rozpocznie nową rekrutację na franczyzobiorców w nowym roku.