Sieć salonów fotodepilacji i fototerapii DepilConcept powiększyła obszar działalności.
W ramach franczyzowej sieci DepilConcept działa obecnie około 35 salonów. Kolejny gabinet został otwarty w grudniu tego roku w Łodzi. Firma planuje, że w przyszłym roku pod wspólnym szyldem będzie funkcjonować ponad 50 specjalistycznych gabinetów.
Na zabiegi świadczone w ramach tej sieci jest popyt zarówno w dużych, jak i małych miastach. Rozpoczęcie biznesu z marką DepilConcept nie wymaga znajomości branży kosmetycznej.
Franczyzodawca zapewnia kompleksowe wsparcie od momentu rozpoczęcia działalności, przez cały czas jej trwania. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na uruchomienie franczyzowego salonu wynosi około 60 tys. zł.
Wartość rynku usług kosmetycznych w Polsce wynosi około 1,4 mld zł (dynamika wzrostu sektora to blisko 10% rocznie). Głównymi graczami na rynku są małe salony, nie ponoszące znacznych środków na reklamę, opierające swoje funkcjonowanie na grupie stałych i lojalnych klientów. Rośnie jednak udział sieci salonów franczyzowych, które wyróżniają się wąską specjalizacją, tak jak sieć gabinetów DepilConcept.