Franczyzowa marka zwycięzcą w kategorii „Handel”

Data dodania: 1 lutego 2017
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Komfort

Sieć sklepów z materiałami do aranżacji podłóg po raz drugi zwyciężyła w kategorii „Handel” rankingu najmocniejszych polskich marek, organizowanego przez dziennik „Rzeczpospolita”. Badanie przeprowadzone wśród konsumentów wykazało, że spośród marek handlowych z polskim rodowodem, to właśnie Komfort postrzegany jest najlepiej.

„Ranking mocy” polskich marek bierze pod uwagę takie czynniki jak świadomość i lojalność konsumentów, rozpoznawalność i jakość produktu, a także prestiż marki. Twórcy rankingu przeprowadzili badania konsumenckie, w oparciu o które wyłonione zostały najmocniejsze polskie marki w 12 kategoriach.

Podobnie jak w ubiegłym roku, zwycięzcą w kategorii „Handel” został Komfort, który uzyskał znaczną przewagę nad rywalami. Równolegle Komfort pojawił się w zestawieniu najcenniejszych polskich marek, który uwzględnia wielkość przychodów firmy.

Rok ekspansji

Komfort jest największą polską siecią z materiałami do aranżacji podłóg i częścią grupy MSG (Michał Sołowow Group). Od 2014 roku marka konsekwentnie zmienia się i pracuje nad odświeżeniem wizerunku zarówno w obszarze marketingu, jak i konceptu sklepu. Nowa jakość komunikacji (uwzględniająca m.in. współpracę z ambasadorką Dorotą Szelągowską) idzie w parze z dynamicznym rozwojem sieci sklepów (38 nowych lokalizacji otwartych w 2016 r., kolejne  w planach na ten rok) oraz istotną zmianą w aranżacji wnętrz sklepów.

Komfort istnieje na rynku od ponad 25 lat, dzięki czemu znany jest klientom, a nasze produkty goszczą w wielu polskich domach. Jednak nie spoczywamy na laurach mając świadomość dynamiki rynku i zmieniających się potrzeb konsumentów. Reagujemy na te zmiany, uzupełniamy i modyfikujemy ofertę na bieżąco, by dostosować się do wymagań współczesnego rynku – powiedział odbierający nagrodę Marcin Gregorowicz, prezes zarządu spółki Sklepy Komfort.

Firma otwiera sklepy własne i partnerskie – rozwija koncept franczyzy depozytowej. Spółka planuje, że sklepy franczyzowe będą uruchomiane w miejscowościach, liczących od 30 tys. do 100 tys. mieszkańców. Idealny lokal na sklep ma powierzchnię około 250-450 m². Firma jest chętna nawiązania współpracy z przedsiębiorstwami handlującymi komplementarnym asortymentem, np. meblami co pozwala franczyzobiorcy na optymalizowanie kosztów lokalu oraz kosztów związanych z zatrudnieniem pracowników.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram