Franczyzowa marka z największą kampanią reklamową

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Lody Bonano
Sieć lodziarni z reklamą telewizyjną.

Lody Bonano to największa w kraju sieć franczyzowych lodziarni. Marka wystartowała właśnie z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową - największą w dotychczasowej historii.

Została sponsorem dwóch programów TVN, a jej spoty będzie można zobaczyć we wszystkich liczących się polskich stacjach telewizyjnych i serwisach VOD.

W swojej tegorocznej kampanii Lody Bonano wykorzystują spot reklamowy nagrany w jednym z najbardziej znanych obecnie obiektów Białegostoku – gmachu Opery i Filharmonii Podlaskiej. Korzenie tej ogólnopolskiej firmy sięgają bowiem właśnie stolicy województwa podlaskiego. Stąd też pomysł na osadzenie historii opowiedzianej w filmie właśnie w tym miejscu.

W spocie nie brakuje ciekawego story, inteligentnego żartu, a całość produkcji jest utrzymana w lekkiej choć dynamicznej formie i z przymrużeniem oka.

Kampania wystartowała w niedzielę 1 maja. Marka została sponsorem Dzień Dobry TVN. Dodatkowo, w środę 4 maja wystartowała emisja billboardów sponsorskich innego topowego programu tej stacji - czyli You Can Dance – mówi Rafał Kozłowski, dyrektor handlowy marki. 

30 sekundowe spoty reklamowe Lodów Bonano zostaną wyemitowane we wszystkich najważniejszych kanałach w polskiej telewizji. Mowa tu m.in. o TVN, TVP, Polsat, Puls, a także w kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN i Polo TV. W tym ostatnim wypadku, reklamy będą towarzyszyły odcinkom półfinałowym i finałowemu programu Disco Star.

To jednak nie wszystko, bo Lody Bonano zagoszczą również w internecie, we wszystkich największych serwisach VOD – takich jak – player.pl, ipla i Vod TVP. To jak dotąd największa kampania reklamowa sieci, która co roku zaskakuje swoich klientów przekazem. 

Choć już od pewnego czasu jesteśmy marką ogólnopolską, ale wraz z rozwojem sieci, która nieustannie i co roku „gęstnieje”, zwiększa się zarazem skala naszej działalności a zatem i zasięg projektowanej strategii promocyjnej. Stąd decyzja o uruchomieniu intensywnej kampanii. W tym roku postanowiliśmy rozpocząć lodowy sezon mocno akcentując naszą obecność na rynku. I mamy nadzieję, że w wyniku podjętych działań rozpoznawalność marki stanie się powszechna – dodaje przedstawiciel brandu.

W tym sezonie, sprzedawane przez nią kultowe już lodowe „świderki”, będą dostępne w ponad 270 miejscach na terenie całej Polski.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram