Polska marka odzieżowa, pod którą działa około 70 salonów franczyzowych pracuje nad rozwiązaniami w zakresie usługi click&collect.
Jak zaznacza Monika Kujas, PR Manager Quiosque Polacy przekonali do przeglądania ofert produktowych i zakupów przez internet. Spółka jest obecnie na etapie tworzenia i realizowania wielu nowych funkcjonalności w zakresie omnichanel. Pracuje m.in. nad funkcjonalnością click&collect.
Jak pisaliśmy, w 2017 roku - podobnie jak w poprzednich latach - firma planuje kontynuować budowę sieci sklepów franczyzowych. Będzie poszukiwać nowych możliwości współpracy z potencjalnymi partnerami.
Polecamy wywiad z franczyzobiorcą QUIOSQUE: Kobieca twarz biznesu
Quiosque nie przewiduje znaczących zmian w strukturze sieci. Postara się zachować równomierną proporcję między salonami własnymi a franczyzowymi. Pod koniec 2016 roku sieć liczyła 66 własnych sklepów, 67 franczyzowych, 6 outletów i sklep internetowy. W tym roku firma planuje otworzyć około 18 kolejnych salonów. Jeden z nich będzie działać w przygotowujące się do otwarcia warszawskiej Galerii Północnej.