Franczyzowa marka celuje w e-klienta

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Próchnik
Ta inwestycja będzie zmierzała do realizacji celów strategicznych spółki w zakresie rozbudowy internetowych kanałów dystrybucji.

Spółka Próchnik, która w marcu tego roku rozpoczęła rozwój we franczyzie planuje zwiększyć udział w rynku e-commerce – chce kupić sklep internetowy z odzieżą damską i męską E-Lady.

Termin negocjacji warunków zakupu mija 31 marca. W ocenie zarządu Próchnika, ta inwestycja będzie zmierzała do realizacji celów strategicznych spółki w zakresie rozbudowy internetowych kanałów dystrybucji, w tym w szczególności umożliwi dotarcie do nowych grup docelowych.

Pod koniec listopada ub.r. Próchnik zawarł umowy pożyczek konwertowalnych z wybranymi akcjonariuszami, na mocy których pozyskał ponad 6 mln zł na realizację strategii w zakresie rozwoju internetowych kanałów dystrybucji.

Obecnie w sieci Próchnik działa 30 salonów firmowych w całej Polsce. Spółka planuje, że w tym roku uruchomi około 10 sklepów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram