2014 rok był rokiem przełomowym dla sieci 50 style, multibrandowych sklepów odzieżowo-obuwniczych, należących do krakowskiej Grupy MIG. Rebranding, pozyskanie nowego ambasadora marki, wzmocnienie sieci franczyzowej i ekspansja na terenie polski – to tylko część dokonań na koncie marki.
Czas podsumowań zbiegł się z otwarciem 71. salonu 50 style w Gorlicach w Galerii Rondo Center. 50 style jest jednym z największych sklepów na terenie Galerii – zajmuje powierzchnię niemal 300m². To sklep otwarty na zasadach franczyzy. MIG z powodzeniem realizuje strategię współpracy z polskimi franczyzobiorcami, pozyskując z roku na rok nowych partnerów, zainteresowanych otwarciami 50 style.
Oferta franczyzowa MIG obejmuje m.in. pełny depozyt towarowy, korzystną prowizję od uzyskanego obrotu, możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek, wsparcie marketingowe.
Przeczytaj także: Dlaczego upadają polskie odzieżówki?
– To, co przyciąga klientów do sklepów 50 style w dużej mierze związane jest z atrakcyjną ofertą topowych marek. 50 style to duże sklepy z odzieżą, obuwiem i akcesoriami uznanych marek: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto, Feewear. Polacy lubią mieć wybór i chętnie robią zakupy w rodzinnym gronie. Taką możliwość daje im nasza sieć – mówi Joanna Zając-Cekiera, PR Manager Grupy MIG.
W 2014 roku sieć odświeżyła logotyp i wygląd sklepów. Autorem koncepcji wizualnej i hasła przewodniego 50 style jest niemiecka firma Schwitzke&Partner GmbH i Schwitzke Górski Sp z o.o. Marka pozyskała do współpracy piłkarza Tomasza Frankowskiego, który wraz z rodziną promował sieć m.in. w kampanii reklamowej, realizowanej w drugiej połowie roku na antenie telewizji TVN oraz na kanale Player.pl.
INK