Franczyzodawca radzi i wspiera

Data dodania: 10 kwietnia 2017
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Golden Rose
Rośnie sieć Golden Rose.

Franczyzobiorcy popularnej sieci stoisk kosmetyków kolorowych z większym wsparciem marketingowym.

Największa w Polsce franczyzowa sieć stosik z kosmetykami kolorowymi stawia na dalszy rozwój franczyzy i bieżące wsparcie partnerów działających pod marką Golden Rose.

W tym roku chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na potrzeby obecnych franczyzobiorców. Wiemy, że bieżące wsparcie to bardzo ważny element rozwoju poszczególnych lokalizacji. Poza zaangażowaniem w ten proces nowego działu koordynatorów regionalnych, chcemy wzmocnić wsparcie marketingowe w postaci doradztwa – mówi nam Urszula Sypniewska, kierownik ds. marketingu i PR Golden Rose.

Obecnie w ramach tej sieci działa 45 punktów franczyzowych, część z nich jest prowadzona przez  multifranczyzobiorców (np. jeden z partnerów firmy zarządza pięcioma stoiskami). Minimalna inwestycji potrzebna na otwarcie stoiska Golden Rose wynosi około 40 tys. zł. Osoby zainteresowane uruchomieniem franczyzowego punktu z kolorowymi kosmetykami powinny z wyprzedzeniem rozpocząć negocjacje z galerią handlową, w której planowana jest działalność.

Właśnie ten proces bywa dość skomplikowany i czasochłonny. Jak zaznacza Urszula Sypniewska, zdarza się, że na dobre miejsce w popularnej galerii czeka się nawet rok.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram