Franczyzobiorcy popularnej sieci stoisk kosmetyków kolorowych z większym wsparciem marketingowym.
Największa w Polsce franczyzowa sieć stosik z kosmetykami kolorowymi stawia na dalszy rozwój franczyzy i bieżące wsparcie partnerów działających pod marką Golden Rose.
– W tym roku chcielibyśmy zwrócić szczególną uwagę na potrzeby obecnych franczyzobiorców. Wiemy, że bieżące wsparcie to bardzo ważny element rozwoju poszczególnych lokalizacji. Poza zaangażowaniem w ten proces nowego działu koordynatorów regionalnych, chcemy wzmocnić wsparcie marketingowe w postaci doradztwa – mówi nam Urszula Sypniewska, kierownik ds. marketingu i PR Golden Rose.
Obecnie w ramach tej sieci działa 45 punktów franczyzowych, część z nich jest prowadzona przez multifranczyzobiorców (np. jeden z partnerów firmy zarządza pięcioma stoiskami). Minimalna inwestycji potrzebna na otwarcie stoiska Golden Rose wynosi około 40 tys. zł. Osoby zainteresowane uruchomieniem franczyzowego punktu z kolorowymi kosmetykami powinny z wyprzedzeniem rozpocząć negocjacje z galerią handlową, w której planowana jest działalność.
Właśnie ten proces bywa dość skomplikowany i czasochłonny. Jak zaznacza Urszula Sypniewska, zdarza się, że na dobre miejsce w popularnej galerii czeka się nawet rok.