Partnerami biznesowymi firmy NordGlass mogą zostać nie tylko właściciele dużych punktów serwisowych, którzy znają potencjał regionu i chcą poszerzyć dotychczasową ofertę o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych. Równie pożądani są lokalni przedsiębiorcy, dysponujący własnym lokalem.
- Od ponad 10 lat związany jestem z branżą samochodową. Jako kierownik salonu i serwisu francuskich aut mam doświadczenie zarówno w zakresie obsługi klienta, jak i sprzedaży markowych produktów i usług – wylicza Radosław Joksz, kierownik filii franczyzowej NordGlass w Wolsztynie, i dodaje: - Nie ukrywam, że powodem poszerzenia oferty usług o naprawę i wymianę szyb samochodowych świadczonych pod szyldem NordGlass była chęć pozyskania nowych klientów. Faktycznie od momentu, kiedy mamy kompetencje i wiedzę również w tej dziedzinie, odnotowaliśmy ich większą liczbę. Niektórzy z nich trafili do nas z powodu szyb samochodowych, inni podczas wykonywania rutynowej kontroli pojazdu zdecydowali się na długo odwlekaną naprawę szyby. Jak widać - większa różnorodność usług się opłaca.
NordGlass jest obecnie jedyną ogólnopolską, profesjonalną siecią punktów serwisowych, świadczących usługi naprawy i wymiany szyb samochodowych, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii i unikalnych rozwiązań. Współpraca z regionalnymi przedsiębiorcami z sektora motoryzacyjnego pozwala firmie dotrzeć z ofertą do szerszego grona odbiorców z różnych regionów Polski, a samym franczyzobiorcom zaistnieć na lokalnym rynku. Rozpoznawalność marki to jeden z głównych powodów przemawiających za nawiązaniem współpracy franczyzowej.
- Markę NordGlass znam z własnego doświadczenia jako kierowca. Wiedziałem, że to największa i najbardziej znana sieć serwisów szyb samochodowych w Polsce – mówi Piotr Knedler, zarządzający filią NordGlass w Elblągu.
Warunkiem przyłączenia się do firmowej sieci jest wniesienie wstępnej opłaty franczyzowej w wysokości 35 tys. zł. W zamian franczyzobiorcy otrzymują filię w pełni przygotowaną do wymiany i naprawy szyb samochodowych oraz świadczenia usług dodatkowych. Franczyzobiorca NordGlass ma również możliwość poznania i wdrożenia efektywnych metod prowadzenia przedsiębiorstwa. Każdy partner bierze udział w szkoleniach technicznych i handlowych. Firma organizuje lokalne i ogólnopolskie akcje promocyjne. - Choć NordGlass zapewnia mi wsparcie w pozyskiwaniu zleceń, to sam codziennie intensywnie pracuję na to, żeby nasz serwis wybierany był przez jak największą liczbę klientów. Uczestniczymy w akcjach promocyjnych, które współorganizujemy z NordGlass, ale też sami rozpoczynamy rozmowy z firmami transportowymi, które poszukują rzetelnych partnerów biznesowych oraz wdrażamy różne działania marketingowe, które pozwalają nam dotrzeć do potencjalnych klientów – mówi Radosław Joksz, który filią NordGlass w Wolsztynie kieruje od grudnia 2012 roku.
- Znacznie łatwiej jest rozpoczynać działalność w oparciu o już sprawdzone mechanizmy i wzorce. Jest to szczególnie ważne w pierwszych miesiącach funkcjonowania filii. Dzięki pomocy w zakresie doboru odpowiednich materiałów, dostawców czy wyposażenia serwisu można już od pierwszych dni skupić się na realizowaniu potrzeb klientów – wylicza Piotr Knedler zarządzający filią NordGlass w Elblągu. Wszystkie te działania pozwalają na dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych.
- Ogromnym plusem współpracy z firmą NordGlass jest dla franczyzbiorcy również możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych, flotowych i leasingowych. Sieć ma podpisane umowy z większością firm ubezpieczeniowych. Likwidacja szkód obywa się bezgotówkowo, co daje znaczną przewagę nad konkurencją – mówi Włodzimierz Stec, kierujący punktem franczyzowym w Ostrowcu Świętokrzyskim.