Franczyzobiorcy w szkle

Autor: Redakcja
Data dodania: 13 stycznia 2014
Kategoria:
Foto: NordGlass

Foto: NordGlass

Partnerami biznesowymi firmy NordGlass mogą zostać nie tylko właściciele dużych punktów serwisowych, którzy znają potencjał regionu i chcą poszerzyć dotychczasową ofertę o usługi wymiany i naprawy szyb samochodowych. Równie pożądani są lokalni przedsiębiorcy, dysponujący własnym lokalem.

- Od ponad 10 lat związany jestem z branżą samochodową. Jako kierownik salonu i serwisu francuskich aut mam doświadczenie zarówno w zakresie obsługi klienta, jak i sprzedaży markowych produktów i usług – wylicza Radosław Joksz, kierownik filii franczyzowej NordGlass w Wolsztynie, i dodaje: - Nie ukrywam, że powodem poszerzenia oferty usług o naprawę i wymianę szyb samochodowych świadczonych pod szyldem NordGlass była chęć pozyskania nowych klientów. Faktycznie od momentu, kiedy mamy kompetencje i wiedzę również w tej dziedzinie, odnotowaliśmy ich większą liczbę. Niektórzy z nich trafili do nas z powodu szyb samochodowych, inni podczas wykonywania rutynowej kontroli pojazdu zdecydowali się na długo odwlekaną naprawę szyby. Jak widać - większa różnorodność usług się opłaca.

NordGlass jest obecnie jedyną ogólnopolską, profesjonalną siecią punktów serwisowych, świadczących usługi naprawy i wymiany szyb samochodowych, przy wykorzystaniu najnowocześniejszych technologii i unikalnych rozwiązań. Współpraca z regionalnymi przedsiębiorcami z sektora motoryzacyjnego pozwala firmie dotrzeć z ofertą do szerszego grona odbiorców z różnych regionów Polski, a samym franczyzobiorcom zaistnieć na lokalnym rynku. Rozpoznawalność marki to jeden z głównych powodów przemawiających za nawiązaniem współpracy franczyzowej.

- Markę NordGlass znam z własnego doświadczenia jako kierowca. Wiedziałem, że to największa i najbardziej znana sieć serwisów szyb samochodowych w Polsce – mówi Piotr Knedler, zarządzający filią NordGlass w Elblągu.

- Konkurencja próbuje kusić niższą ceną gotowych produktów oraz tańszą robocizną. Klienci coraz częściej potrafią jednak poznać się na takiej pseudo jakości oferowanych usług i wybierają sprawdzone marki, do których z pewnością należy NordGlass. Naszym atutem jest również odpowiednio wyposażony magazyn, dzięki któremu możemy obsłużyć klienta praktycznie „od ręki”. Szybkość reakcji, precyzja montażu oraz dostępność produktów są więc naszą wizytówką. Po niemal roku prowadzenia serwisu naprawy i wymiany szyb mogę powiedzieć, że to właśnie te kwestie decydują o tym, że jesteśmy polecani dalej przez naszych klientów - mówi Radosław Joksz, z fili franczyzowej NordGlass w Wolsztynie.

NordGlassWarunkiem przyłączenia się do firmowej sieci jest wniesienie wstępnej opłaty franczyzowej w wysokości 35 tys. zł. W zamian franczyzobiorcy otrzymują filię w pełni przygotowaną do wymiany i naprawy szyb samochodowych oraz świadczenia usług dodatkowych. Franczyzobiorca NordGlass ma również możliwość poznania i wdrożenia efektywnych metod prowadzenia przedsiębiorstwa. Każdy partner bierze udział w szkoleniach technicznych i handlowych. Firma organizuje lokalne i ogólnopolskie akcje promocyjne. - Choć NordGlass zapewnia mi wsparcie w pozyskiwaniu zleceń, to sam codziennie intensywnie pracuję na to, żeby nasz serwis wybierany był przez jak największą liczbę klientów. Uczestniczymy w akcjach promocyjnych, które współorganizujemy z NordGlass, ale też sami rozpoczynamy rozmowy z firmami transportowymi, które poszukują rzetelnych partnerów biznesowych oraz wdrażamy różne działania marketingowe, które pozwalają nam dotrzeć do potencjalnych klientów – mówi Radosław Joksz, który filią NordGlass w Wolsztynie kieruje od grudnia 2012 roku.

- Znacznie łatwiej jest rozpoczynać działalność w oparciu o już sprawdzone mechanizmy i wzorce. Jest to szczególnie ważne w pierwszych miesiącach funkcjonowania filii. Dzięki pomocy w zakresie doboru odpowiednich materiałów, dostawców czy wyposażenia serwisu można już od pierwszych dni skupić się na realizowaniu potrzeb klientów – wylicza Piotr Knedler zarządzający filią NordGlass w Elblągu. Wszystkie te działania pozwalają na dotarcie do szerszej grupy potencjalnych klientów, zarówno indywidualnych, jak i korporacyjnych.
- Ogromnym plusem współpracy z firmą NordGlass jest dla franczyzbiorcy również możliwość obsługi klientów ubezpieczeniowych, flotowych i leasingowych. Sieć ma podpisane umowy z większością firm ubezpieczeniowych. Likwidacja szkód obywa się bezgotówkowo, co daje znaczną przewagę nad konkurencją – mówi Włodzimierz Stec, kierujący punktem franczyzowym w Ostrowcu Świętokrzyskim.

Zlokalizowana w Koszalinie firma NordGlass to właściciel sieci serwisowej, która naprawia i wymienia szyby samochodowe na terenie całego kraju. NordGlass to europejski wytwórca szyb dla branży motoryzacyjnej, firma produkuje szyby czołowe do ponad 1300 najpopularniejszych modeli samochodów i dystrybuuje je w całej Europie i poza jej granicami.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram