O słynnych barach kanapkowych będzie głośno na Facebook i w kanale Youtube. Wszystko za sprawą kampanii marketingowej, która potrwa do 20 marca br.
Restauracje SUBWAY weszły w nowy rok z wyjątkową promocją. Kampanii Tutto Bene, która trwa do 20 marca, towarzyszą różnorodne smaki. Klienci poznają je wybierając dwa sandwicze – Spicy Italian i Italian B.M.T. Suby można kupić w niskiej cenie – 7,95 zł. Na tym jednak nie koniec. Ci, którzy zapragną skosztować aromatycznej kawy, do swojego napoju otrzymają kruche ciacho gratis.
Kampanii Tutto Bene towarzyszy promocja Caffe, prego! Podczas wizyty w restauracji SUBWAY do każdej zakupionej kawy, klienci otrzymają pyszne, kruche ciastko. Goryczka napoju zostanie zrównoważona małym, słodkim co nieco. Takie duety smakują najlepiej.
Wsparciem dla nowej kampanii będą działania e-PR ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na portalu Facebook. Dla zaangażowanych fanów SUBWAY przygotował kupony na darmowe suby. Natomiast na kanale Youtube miłośnicy marki mogą obejrzeć spot.
Swoją popularność sieć zawdzięcza m.in. komponowanym ze świeżych warzyw, mięs i wędlin na świeżo wypiekanym pieczywie kanapkom. Ten koncept przez lata zyskał miłośników na całym globie. Dziś sieć liczy ponad 44 tys. restauracji w 110 krajach i jest największą siecią restauracji na świecie.
Pierwsza restauracja Subway w Polsce powstała w 2000 roku w Warszawie, w okolicy Giełdy Papierów Wartościowych. Obecnie sieć liczy ponad 100 punktów w całym kraju, z kolejnymi 10 w budowie. Sieć lokalizuje swoje punkty głównie w dużych galeriach handlowych, przy śródmiejskich deptakach, na dworcach kolejowych, a nawet stacjach benzynowych.