Franczyzobiorcy Monetii będą sprzedawać kredyty 

Autor: Redakcja
Kategoria:

Monetia dywersyfikuje źródła przychodów o sprzedaż produktów finansowych: pożyczek dla firm, kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych. Docelowo sprzedaż oferty, innej niż obsługa kasowa, ma generować 70% przychodów spółki.

Monetia,  sieć agencji płatniczych, w ramach współpracy z Fines i kilkoma bankami, rozpoczyna sprzedaż kredytów gotówkowych i pożyczek dla przedsiębiorców oraz osób indywidualnych. Rozszerzenie i dywersyfikacja oferty Monetii to także nowe potencjalne źródło zarobku dla franczyzobiorców.

W oparciu o tzw. multiwniosek, mamy możliwość szybkiego zweryfikowania informacji o osobie ubiegającej się o pożyczkę jednocześnie w wielu instytucjach finansowych. W odpowiedzi w parę chwil dostajemy kilka propozycji dostosowanych konkretnie do możliwości danej osoby – tłumaczy Wojciech Jóźwiak, prezes Monetii. 

Dywersyfikacja źródeł przychodów ma przynieść spółce nie tylko wzrost udziału w rynku, ale także zapewnić możliwości dalszego dynamicznego rozwoju. W ciągu kilku najbliższych lat Monetia będzie rozwijać ofertę inną niż dotychczasowa obsługa kasowa. Za 3 lata sprzedaż nowych produktów i usług będzie generować 50% przychodów spółki, a docelowo 70%.  Agencja stworzyła im taką możliwość i wspiera w zakresie kompetencyjnym, jednak ostateczna decyzja o oferowaniu pożyczek i kredytów należy do partnera spółki. 

Nowe produkty są dostępne we wszystkich placówkach własnych Monetii i już w dużej części placówek agencyjnych. Staramy się, by współpraca z nami była dla naszych partnerów jak najbardziej atrakcyjna. Nowe produkty otwierają i przed nami, i przed nimi drzwi do dynamicznie rozwijającego się rynku i dodatkowych przychodów – dodaje prezes Monetii. 

W tym roku Polacy pożyczyli w firmach pożyczkowych 4 mld zł. To o połowę więcej niż rok wcześniej: 2,7 mld zł. Już około 4% gospodarstw domowych korzysta z szybkich pożyczek. Zazwyczaj Polacy pożyczają jednorazowo średnio 1300 zł, przez Internet mniej, bo 600 zł. Ten segment rynku nadal będzie rozwijać się dynamicznie, ponieważ w porównaniu z instytucjami finansowymi jest bardziej elastyczny i liberalny. Z drugiej strony prowadzone są intensywne prace, by zwiększyć bezpieczeństwo osób korzystających z takich produktów i wiarygodność firm, które je oferują. To powinno zachęcić w przyszłości kolejne grupy klientów do korzystania z szybkich form zdobywania pieniędzy na niezaplanowane wydatki.

Równolegle do rozwoju oferty, zarząd Monetii rozbudowuje sieć swoich agencji. Obecnie ma 570 punktów, a do końca tego roku będzie ich 600. 

INK 

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram