Od 1 sierpnia sklep internetowy ESOTIQ wprowadza możliwość odbioru i zwrotu zamówienia internetowego w każdym salonie stacjonarnym sieci.
Do niedawna zamówienia realizowane w e-sklepie dostarczano kurierem lub pocztą. Zakupy można było odebrać również w Paczkomatach i kioskach RUCHu. Nowa usługa odbioru zakupów w salonach stacjonarnych jest opcjonalną darmową metodą dostawy. Zamówione artykuły w sklepie internetowym zostaną dostarczone do wybranego sklepu ESOTIQ na terenie Polski.
Zamówiony towar można od razu przymierzyć w salonie i skorzystać z porad profesjonalnych brafitterek (z pomocy konsultantek-brafitterek korzystają panie, którym zależy na fachowym doborze rozmiaru biustonosza), ewentualnie od razu go zwrócić.
Obecnie w sieci ESOTIQ funkcjonuje ponad 260 salonów w całej Polsce. Pod tą marką działają zarówno salony firmowe, jak i franczyzowe.