Franczyzobiorcy DDD chwalą atrakcyjne warunki wejścia do sieci

Autor: Redakcja
Data dodania: 10 lipca 2009
Kategoria:
ddd_logo.jpg

ddd_logo.jpgDDD Dobre Dla Domu kontynuuje ekspansję swoich salonów na terenie całej Polski. Od początku roku sieć urosła o siedem nowych sklepów franczyzowych. Franczyzobiorcy chwalą atrakcyjne warunki wejścia do sieci

W czerwcu DDD uruchomiło dwa nowe sklepy – w Radomiu i Komornikach pod Poznaniem. Na początku lipca ruszył sklep w Zielonej Górze. Łącznie w 2009 roku DDD planuje uruchomić 20 nowych placówek.

W branżach budowlanej i wykończeniowej na rozwój przez franczyzę zdecydowało się kilka firm, m.in. Składy budowlane VOX, Bel-pol, Borga Engeeniering & Service, Arde oraz Grupa Polskie Składy Budowlane (PSB). W franczyzie są także sklepy Komfort oraz Majster.

Marta Gruszczyńska, franczyzobiorca DDD z Olsztyna przyznaje, że wybrała tę sieć z jednej strony dlatego, że była zainteresowana biznesem w tej branży, w której z kolei skusiły ją atrakcyjne warunki wejścia do sieci. - Przystępując do sieci weszliśmy w układ gotowych rozwiązań handlowych i marketingowych. Wypracowane schematy działania pozwoliły nam wystartować na rynku prawie profesjonalnie. Prawie, bo oczywiście i tak dużo trzeba było się nauczyć, a i tu otrzymaliśmy wsparcie - dodaje Gruszczyńska.

Przedsiębiorca zainteresowany franczyzą DDD powinien dysponować kwotą około 100 tys. zł. Dobre Dla Domu wraz z dostawcami dodatkowo inwestuje w każdy sklep 200 tys. zł. Pomysłem DDD na skuteczną konkurencję z sieciami marketów budowlanych jest tworzenie sklepów specjalistycznych, w których klient znajdzie najwięcej modeli drzwi, paneli i podłóg oraz może liczyć na fachowe doradztwo oraz pełen zakres usług okołosprzedażowych z montażem zakupionych towarów włącznie.

DDD to franczyzowa sieć specjalistycznych salonów wnętrzarskich. W ofercie sklepów znajdują się panele podłogowe, podłogi drewniane, panele ścienne, drzwi, oraz akcesoria do podłóg, paneli ściennych i drzwi. Sieć Dobre Dla Domu współpracuje z czołowymi producentami wyposażenia wnętrz. Właścicielem sieci DDD jest firma BRW Wnętrza. Pierwszy sklep franczyzowy Dobre Dla Domu powstał w marcu 2006 roku.

Agnieszka Grabuś, 10 lipca 2009r.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram