Da Grasso, największa polska franczyzowa sieć pizzerii zmieniła dostawcę napojów gazowanych. W ramach nowo podpisanej umowy, we wszystkich lokalach Da Grasso na terenie całej Polski, sprzedawane będą produkty firmy Coca-Cola HBC Polska. Franczyzobiorcy Da Grasso będą mieli możliwość nabywania produktów na korzystnych warunkach.
Umowa pomiędzy Da Grasso a Coca-Colą została podpisana na 5 lat i dotyczy wybranych produktów z asortymentu Coca-Coli – głównie napojów w butelkach PET. Niektóre restauracje wprowadzą do swojej oferty również produkty w butelkach szklanych.
– Nawiązanie współpracy bardzo nas cieszy, ponieważ daje szansę na wzajemną promocję naszych marek, a z pewnością spotka się także z uznaniem naszych klientów oraz właścicieli lokali Da Grasso. Chcemy, aby w naszych restauracjach oprócz pysznego jedzenia goście mogli znaleźć także swoje ulubione napoje – powiedziała Magdalena Piróg, wiceprezes Da Grasso.
Firmy planują również realizację wspólnych akcji marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży w lokalach oraz wzajemną promocję marek.
Spółka Da Grasso działa od 2006 roku. Zarządza największą polską gastronomiczną siecią franczyzową, obejmującą 172 pizzerii w blisko 150 miastach, a jej lokale znajdują się w całej Polsce - zarówno w większych, jak i mniejszych ośrodkach. Firma jest laureatem wielu nagród i wyróżnień m.in. Złoty Laur Konsumenta, Godło Jakość Obsługi i Jakość Roku, Hermes w kategorii Sieć restauracyjna oraz Grand Prix Konsumenta.
INK