Pomysł na biznes prosto z wybiegu

Autor: Redakcja
Data dodania: 15 października 2015
Foto: Olsztyn, Galeria Warmińska
Nowa franczyza depozytowa na rynku odzieżowym.

Gdańska firma odzieżowa Esotiq & Henderson rozwija nowy koncept franczyzy depozytowej we współpracy ze znaną projektantką Ewą Minge.

17 października br., w Warszawie rusza MODO Dom Mody, nowoczesny koncept modowy, w którym swoje butiki otworzą najpopularniejsi polscy projektanci, m.in. Ewa Minge. Przedstawi ona markę FEMESTAGE, stworzoną we współpracy z gdańską firmą odzieżową Esotiq & Henderson. To będzie 11 salon sieci FEMESTAGE Eva Minge w Polsce, która rozwija się także w formie franczyzy.

FEMESTAGE to nowa propozycja modowa dla kobiet, która wywodzi się z Domu Mody Eva Minge, najbardziej rozpoznawalnej na świecie polskiej projektantki mody. Premierę miała w kwietniu, podczas Fashion Week w Łodzi. To marka dla kobiet, które stawiają na prostotę, ciekawą formę oraz jakość, a zarazem lubią podkreślać swoją kobiecość. Jak mówi sama projektantka FEMESTAGE jest dla klientek poszukujących elegancji w codziennym wydaniu.

Sieć FEMESTAGE rozwija się w całej Polsce. To jeden ze najważniejszych projektów giełdowej grupy odzieżowej Esotiq & Henderson. Salony działają już w największych miastach, jak Warszawa, Gdańsk, Katowice, Łódź, czy Wrocław, ale grupa jest zainteresowana także rozwojem w ośrodkach powyżej 50 tys. mieszkańców.

Grupa Esotiq & Henderson współpracę opiera na modelu, który sprawdził się już w rozwoju sieci ESOTIQ, czyli franczyzie depozytowej. Franczyzobiorca nie musi angażować swojego kapitału w zakup towaru. Grupa zapewnia optymalne zatowarowanie, system informatyczny i promocję. Dostawy odbywają się na koszt grupy. Główne wymagania dla salonów FEMESTAGE to lokal o powierzchni 80-150 m² w wybranych miastach (powyżej 50 tys. mieszkańców), odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji początkowej, lokalizacja zapewniająca wysoki ruch. Grupa zapewnia pomoc przy adaptacji lokalu.

Lokal może być wynajęty, ważne by spełniał wymagania sieci. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią, grać z nami w jednym zespole, odpowiednio zadbać o klienta. My z kolei dbamy o jakość produktów i wspieramy franczyzobiorców marketingowo – mówi Adam Skrzypek, prezes Esotiq & Henderson.

Z tego wsparcia korzystają już pierwsi franczyzobiorcy. Obecnie w Polsce w tym systemie działają dwa salony FEMESTAGE – w Krakowie i w Rzeszowie. Wkrótce kolejne otwarcia. Cel na ten  rok dla sieci FEMSTAGE to 20-25 salonów.

W warszawskim MODO 17 października otwarty zostanie także salon ESOTIQ, sieci z bielizną i kosmetykami. Będzie to już 239. salon ESOTIQ, z czego aż 202 działa w systemie franczyzowym. Cel na ten rok to około 270 salonów ESOTIQ na terenie kraju.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Pomysły na biznes

Data dodania: 22 kwietnia 2022
E-handel dodał skrzydeł kurierom
Data dodania: 30 marca 2022
Biznes na wsi
Data dodania: 21 marca 2022
Natura i biznes
Data dodania: 6 stycznia 2022
Home staging - jak przygotować nieruchomość do sprzedaży?

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram