hamburger
Atrakcyjniejsze warunki rozpoczęcia współpracy mają zachęcić kolejnych franczyzobiorców do przystepowania do sieci. Mr Hamburger najbardziej znany jest na Śląsku, gdzie ma już ponad 20 barów, ale w ubiegłym roku rozpoczął ekspansję w nowych regionach i w tym zamierza ją kontynuować. Obecnie sieć liczy 26 barów, zaś na koniec bieżącego roku ma ich być 34. Koszt inwestycji w taką placówkę zaczyna się od ok. 70 tys. zł.
Sytuacja w branży gastronomicznej nie należy do najłatwiejszych, Mr Hamburger również odczuł skutki kryzysu. Zdaniem przedstawicieli sieci, koniunktura powoli jednak się poprawia. - Myślę, że też nie bez znaczenia są działania, które podjęliśmy, by lepiej dopasować ofertę do wymagań klienta. Wprowadziliśmy do kanapek kotlety wołowe, a także szeroki wybór sosów i sałatek, z którymi serwowane są nasze burgery. Możemy teraz reagować na indywidualne gusta smakowe naszych klientów - wyjaśnia Monika Czapińska, manager ds. franchisingu w sieci Mr Hamburger.
Sieć Mr Hamburger rozwijana jest przez firmę Pakt, jedną z najdłużej działających firm w branży gastronomicznej w Polsce. Pierwszy lokal powstał w 1990 roku. Wkrótce potem powstały pierwsze lokale franczyzowe. Jeden z pierwszych franczyzobiorców, Witold Hajduk do dziś prowadzi bary Mr Hamburger i ceni sobie udaną współpracę z firmą. Wywiad z Panem Witoldem można przeczytać TUTAJ.