Franczyza tematem przewodnim drugiego dnia Retail Congress 2013 na targach RetailShow

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 września 2013
Kategoria:
Retail Congress 2013
Podczas dwudniowych targów zostanie zaprezentowana oferta około 200 firm z Polski i Europy z zakresu wyposażenia i usług dla handlu. Wystawcy zaprezentują m.in. ofertę w zakresie projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, kas fiskalnych i wag, systemów informatycznych do zarządzania sieciami handlowymi, programów lojalnościowych, usług outsourcingowych, usług finansowych, systemów zabezpieczeń i ochrony, usług doradczych, prawnych i consultingowych; towarów FMCG.

Targi odwiedzają osoby zarządzające i podejmujące decyzje w sieciach handlowych i gastronomicznych, osoby prowadzące niezależne placówki handlowe, a także zarządcy i najemcy centrów handlowych oraz firmy dostarczające wyposażenie dla sklepów, w tym lokalni dealerzy.

Targi RetailShow 2013:

  • Wygodny dla zwiedzających podział wystawy na strefy: Store Design, Retail Technology oraz Equipment & Services. Salony tematyczne na targach: IT for Retail, e-Commerce & mobile, Gastro oraz Digital Signage.
  • The Perfect Store - modelowy sklep zbudowany po raz drugi na targach, gdzie w jednej wspólnej aranżacji prezentujemy innowacyjne urządzenia, meble i wyposażenie. Firmy uczestniczące w projekcie mają zapewnioną  wyjątkową promocję, ponieważ sklep cieszy się wielkim zainteresowaniem odwiedzających. Dla gości to wyjątkowa okazja, aby sprawdzić, wypróbować i porównać wszystkie prezentowane rozwiązania i urządzenia w praktyce.
  • Retail Congress - inspirująca konferencja dla sieci handlowych: trendy, nowe koncepty, design, technologie i zarządzanie. Drugi dzień konferencji poświęcony franczyzie: modele, wymagania i korzyści, projektowanie, zarządzanie, IT, prawo i księgowość.
  • Retail Innovations Theatre - warsztaty i prezentacje otwarte dla wszystkich zwiedzających bezpośrednio na hali targowej.
  • Digital Signage Trends – konferencja organizowana przez Polish Digital Signage Association przedstawiająca trendy w branży Digital Signage
  • Innowacje Handlu - prestiżowy konkurs w rozszerzonej formule z nowymi kategoriami dla sieci handlowych.
  • Rozbudowana aplikacja mobilna targów na systemy Android i iPhone, z możliwością umawiania spotkań i szeregiem bardzo przydatnych funkcji dla wystawców i zwiedzających.
Wstęp na targi dla zwiedzających jest bezpłatny po zarejestrowaniu na stronie www.retailshow.pl, lub w dniu targów na recepcji targowej. Organizatorem imprezy jest firma ECP Polska.

IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Technologii i Usług Dla Handlu RetailShow 2013
Warszawskie Centrum EXPO XXI
20-21 listopada 2013 r.
www.retailshow.pl

Informacji udziela:
Wojciech Smoktunowicz
tel: +48 22 865 0442
wsmoktunowicz@ecppolska.pl

Dołącz do newslettera

zobacz więcej

Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram