Lauren Peso Polska S.A., firma znana na rynku szkoleniowo-doradczym od 2006 roku podpisała kolejną umowę franczyzową. Swój rozwój zawdzięcza m.in. obecności na giełdzie i nieszablonowej ofercie usług.
– Znalezienie się pośród spółek notowanych na GPW to dla nas zaszczyt. Giełda dała nam możliwości, których większość spółek nie ma. Same spotkania w gronie spółek notowanych na warszawskim parkiecie stwarzają ogromne pole do popisu. Giełda w znacznym stopniu przyczyniła się do rozwoju firmy i miejsca, w którym jesteśmy. Naturalnie potknięcia też były, ale bilans wychodzi na znaczny plus. Giełda podnosi oczywiście prestiż firmy. Stawia też wymagania. Musimy dbać o klientów, ale również o akcjonariuszy, którzy inwestują w naszą spółkę i cały czas patrzą nam na ręce, aby nasze wyniki były jak najlepsze – mówi w rozmowie z nami Adrian Tabor, prezes spółki Lauren Peso Polska.
W maju tego roku firma podpisała umowę na kolejny oddział franczyzowy w Katowicach, obecnie oprócz centrali posiada łącznie 5 oddziałów franczyzowych. Jest też w trakcie rozmów z nowymi chętnymi podmiotami zainteresowanymi franczyzą szkoleniową.
– Od powstania pierwszego oddziału wiele się zmieniło. Poszerzyliśmy znacząco pakiet oferowanych przez nas usług. Na początku to były tylko szkolenia, obecnie jest to cały pakiet usług HR wraz z certyfikowanymi produktami, usługami doradztwa biznesowego - m.in. audyty technologiczne, finansowe, IT, restrukturyzacje, usługi eventowe – kontynuuje Adrian Tabor.
Dodaje, że oprócz firmowych stron internetowych, spółka uruchomiła platformę www.divide.com.pl - jest to opracowany przez Lauren Peso program ERP wykorzystywany w klinikach zajmujących się komórkami macierzystymi. W ten sposób franczyzobiorca może przedstawić swoim przyszłym klientom cały pakiet usług.
Rynek szkoleń ewaluuje
– Sprawdza się to, co zakładaliśmy już kilka lat temu - rynek szkoleń w Polsce w końcu się zmienia. Zauważamy bardziej dojrzałe podejście firm do zagadnień rozwojowych. Coraz więcej naszych zleceń opartych jest na podejściu procesowym, które przynosi klientom większe korzyści niż cząstkowe, wybiórcze, a często nieprzemyślane wybory, które podejmowane były bez konsultacji z nami. Część firm ogranicza wydatki na edukację swoich pracowników zatrudniając trenerów wewnętrznych. Jednak znacząca część rynku wie, że lepsza inwestycja w kadry się opłaca – wyjaśnia Adrian Tabor.
Z jego obserwacji wynika też, że klienci oczekują cały czas czegoś nowego, a Lauren Peso Polska jest w stanie dać im nowe rozwiązania i narzędzia, nowe podejście do swoich biznesów.
– Dzięki usługom jakie mamy w ofercie, jesteśmy w stanie obsłużyć klienta na wielu płaszczyznach poczynając od zleceń HR-owych, poprzez wsparcie szkoleniowe, gry strategiczne, wsparcie przy pisaniu wniosków o dotację, kończąc na organizacji eventów. To właśnie powoduje, że klienci traktują nas jak HR Partnera, czyli kogoś, kto jest czymś więcej niż firmą szkoleniową – podsumowuje prezes firmy.
Lauren Peso Polska to marka znana na rynku szkoleniowo-doradczym od 2006 roku. Główne obszary jej działalności to szkolenia biznesowe, konsulting biznesowy, doradztwo personalne, organizacja eventów i integracji.