Franczyza spożywcza wzmocniona porozumieniem dwóch marek 

Data dodania: 28 maja 2015
Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Stokrotka

Współpraca dwóch sieci spożywczych poprawi ofertę handlową spółki, która w ub.r. rozpoczęła budowę sieci franczyzowej.

Zarząd Emperia Holding poinformował, że spółka zależna Stokrotka i Polomarket zawarły porozumienie w sprawie nawiązania współpracy handlowej poprzez zawiązanie spółki Polskie Supermarkety, w której Stokrotka i Polomarket obejmą po 50% udziałów.

Przewidujemy, że nawiązanie współpracy na poziomie handlowym pomiędzy Stokrotką i Polomarket nie będzie mieć wpływu na operacyjne działanie sieci franczyzowej, natomiast osiągnięcie zakładanych synergii ze współpracy przełoży się na poprawę oferty handlowej sklepów franczyzowych Stokrotka – mówi w rozmowie z nami Krzysztof Książek, członek zarządu i dyrektor ds. franczyzy sieci Stokrotka.

Dodaje, że zgodnie z założeniami do końca 2015 roku w sieci franczyzowej Stokrotka będzie działać około 50-70 sklepów.

Pod logo Polomarket i Stokrotka funkcjonuje obecnie 535 sklepów detalicznych o łącznych obrotach rocznych przekraczających 4,1 mld zł netto. W ramach spółki Polskie Supermarkety utworzony zostanie dział handlowy odpowiedzialny za koordynację polityk zakupowych towarów handlowych obu sieci, rozwój wspólnej marki własnej oraz organizację bezpośredniego importu wybranych towarów. Strony nie wykluczają w przyszłości rozszerzenia współpracy o kolejne obszary.

INK

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram