Właściciel Firmy Wojtex, Wojciech Goduński obmyślając nowy koncept wiedział, że będzie to zupełna nowość na polskim rynku, mianowicie rybny fast-food sprzedawany z przyczep gastronomicznych. Celem firmy na 2014 rok, jest uruchomienie 20 przyczep w ramach sieci Rybkodajnia.
Rybkodajnia to pierwsza w Polsce sieć mobilnych smażalni ryb i owoców morza. Właściciel konceptu postawił na niski koszt inwestycyjny, cena wyposażonej przyczepy to jedyne 34 tys. zł. Wojtex nie pobiera opłaty licencyjnej i opłaty marketingowej. Franczyzobiorca uiszcza jedynie miesięczną opłatę franczyzową w wysokości 800 zł netto.
Firma proponuje również wdrożenie nowoczesnych rozwiązań zwiększających sprzedaż, czyli zamówienia on-line, które mogą zwiększyć zyski o 40%. Mobilność przyczepy pozwala na ustawienie jej w miejscu o dużym przepływie klientów, gwarantuje to szybki zwrot z inwestycji. Przyczepa może stanąć pod centrum handlowym, przy uczęszczanej ulicy lub deptaku, w miejscach atrakcyjnych dla turystów oraz przy ruchliwych trasach, sprawdzi się również na festynach i innych imprezach masowych. Kolejnym bardzo istotnym czynnikiem gwarantującym wysoką sprzedaż, jest gwarantowana jakość serwowanych potraw - najświeższe surówki, ryby i owoce morza.
Wojtex jest właścicielem dwóch prosperujących franczyz, mianowicie Sieci Pizzerii Biesiadowo oraz Sieci Pizzerii Crazy Piramid Pizza, które mają łącznie 100 lokali w Polsce.
– Zdobyte doświadczenie oraz odpowiednie zaplecze logistyczne pozwala nam na profesjonalne wsparcie przyszłych franczyzobiorców. Posiadamy hurtownię spożywczą zaopatrującą naszych partnerów w produkty najwyższej jakości i świeżości w bardzo korzystnych cenach, nie pobieramy opłaty za transport. Konkurencyjne ceny produktów oraz zerowe koszty transportu pozwolą osiągnąć do 300% marży na zestawach obiadowych – mówi Wojciech Goduński.
Właściciel marki wylicza też korzyści, jakie można osiągnąć dzięki współpracy z siecią smażalni Rybkodajnia:
– Kompleksowe wsparcie partnerów na każdym etapie działania, udział w akcjach marketingowych w ramach marki Rybkodajnia, za które nie pobiera się żadnych opłat. Sprawdzona i jednakowa dla wszystkich punktów sieci receptura. W pełni wyposażona przyczepa do prowadzenia działalności oraz gotowy pomysł gwarantujący pewny zysk.
Przy minimalnym ryzyku i nakładzie finansowym można odnieść duże korzyści. Partnerem sieci Rybkodajnia może zostać każdy, kto jest przedsiębiorczy, pozytywnie nastawiony, chce osiągnąć sukces, nie boi się nowych wyzwań oraz ciężkiej pracy. Doświadczenie w branży nie jest wymagane.
Jeśli jesteście zainteresowani współpracą z systemem franczyzowym Rybkodajnia, zapraszamy do naszej bazy konceptów biznesowych.