Franczyza po drodze

Autor: Redakcja
Data dodania: 16 marca 2011
Kategoria:
polskie_jadlo_szyld

polskie_jadlo_szyld

Polskie Jadło wraca do planów intensywnej rozbudowy sieci restauracji przydrożnych. Zdaniem prezesa spółki, jest to najlepiej rokujący segment rynku gastronomicznego.

Polskie Jadło zapowiada wybudowanie 30 restauracji zlokalizowanych przy autostradach, drogach szybkiego ruchu oraz przy stacjach benzynowych. Pierwsze dwa obiekty mają ruszyć już za miesiąc przy autostradzie A4, przy MOP-ach Zakrzów i Podłęże. Każdy z nich może jednorazowo obsłużyć 120 klientów.

Jak zapewnia Jan Kościuszko, prezes Polskiego Jadła, spółka posiada również szereg innych atrakcyjnych propozycji lokalizacji dla swych obiektów. Będą one działać pod dwiema markami: Pitstop Bar oraz Gościniec Polskie Jadło. Restauracje pod brandem Pitstop Bar obsługiwać będą lokalizacje związane z autostradowymi parkingami oraz stanowić będą ofertę gastronomiczną dla dużych stacji paliw. Gościńce Polskie Jadło tradycyjnie powstawać będą w regionach turystycznych oraz miejscach, gdzie stanowić będą alternatywę dla sieciowych restauracji fast food.

- Na potrzeby nowej działalności opracowaliśmy specjalne menu i technologie. Dzięki nim i w oparciu o nasze wytwórnie jakość oferty będzie bardzo wysoka i, co równie ważne, dokładnie taka sama dla wszystkich restauracji. Bogata oferta gastronomiczna zawierać będzie zarówno przekąski i makarony, klasyczne dania kuchni polskiej, a wśród nich 40 rodzajów pierogów, jak i artykuły przeznaczone do konsumpcji na wynos. Jednym z naszych głównych założeń jest utrzymanie jakości premium przy równoczesnym zastosowaniu bardzo umiarkowanych cen. Mechanizmem napędzającym sprzedaż będzie również nowatorski system lojalnościowy dla klientów opracowany w oparciu o współpracę ze stacjami paliw - mówi Tomasz Górzyński, dyrektor ds. gastronomii i technologii w spółce Polskie Jadło.

Sieci restauracji przydrożnych Polskiego Jadła będą rozwijane także poprzez franczyzę. Jak zadeklarował Jan Kościuszko na łamach "Parkietu", po wybudowaniu od dwóch do czterech pokazowych restauracji Polskie Jadło przekaże je w ręce franczyzobiorców. Koszt wybudowania jednego lokalu to ok. 600 - 700 tys. zł.

- W obecnym czasie najszybciej rozwijającym się segmentem gastronomii, rokującym zarazem największą dynamikę wzrostu jest gastronomia przydrożna, co wynika z dynamicznego wzrostu ruchu kołowego na polskich drogach. Według niektórych źródeł, wartość tego segmentu rynku wynosi od kilku do kilkunastu miliardów złotych – podsumował Jan Kościuszko.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 20 kwietnia 2022
Smacznie, zdrowo i z zyskiem
Data dodania: 23 marca 2022
Franczyza na usługach
Data dodania: 10 stycznia 2022
Przed jakimi wyzwaniami stoi rynek franczyzy?
Data dodania: 3 stycznia 2022
Te 30 franczyz najbardziej interesuje Polaków
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram