Marka Ice’N’Go! obecna jest w Polsce od 2012 roku. W pierwszym roku działalności firmy funkcjonowało 30 punktów sprzedaży w całej Polsce. Strategia rozwoju sieci zakładała zwiększenie ilości punktów do ok. 50 w najbliższych 3 latach. Ten cel udało się osiągnąć już w tym roku – mówi w rozmowie z nami Marek Kardaszewski, prezes zarządu Ice’N’Go Polska.
Około połowy otwartych oddziałów to punkty franczyzowe. Wbrew pozorom jest to segment rynku, do którego opłaca się wejść nie tylko w sezonie wakacyjnym, kiedy jest największy popyt na desery mrożone.
– Ice’N’Go! z założenia jest produktem sezonowym, którego pik sprzedażowy przypada na okres kwiecień-sierpień. Nie wyklucza to jednak rozpoczęcia działalności jesienią czy zimą. Przykładem punktów całorocznych są aquaparki, centra handlowe czy działający w Warszawie punkt w Centrum Nauki Kopernik, czyli miejsca które funkcjonują przez 12 miesięcy – opowiada Marek Kardaszewski.
W ocenie prezesa Ice’N’Go Polska, największym wyzwaniem dla franczyzobiorców tej marki jest znalezienie dobrej lokalizacji.
– Poszukiwane lokalizacje to atrakcyjne turystycznie miejsca, ogrody zoologiczne, parki rozrywki, aquaparki, centra dla najmłodszych oraz odpowiednich sprzedawców - technika sprzedaży zakłada aktywne podejście do klienta – dodaje Marek Kardaszewski.
Ice’N’Go! to dynamicznie rozwijająca się europejska marka deserów mrożonych. Produkt dedykowany jest głównie małemu konsumentowi, a przygotowywany jest w oparciu o opatentowaną technologię kriogeniczną z użyciem ciekłego azotu w temperaturze -197 stop C przez co uzyskuje konsystencję pojedynczych pereł. Serwowany jest w temperaturze od -28 stop C do -35 stop C (jest to około 20 stop C niższa temperatura niż przy sprzedaży klasycznych lodów).
System franczyzowy Ice’N’Go! wyróżnia się brakiem opłat licencyjnych. Wkład to inwestycja wysokości kilkunastu tysięcy złotych. Współpracę można podjąć w kilku formatach. W tym roku wychodząc naprzeciw franczyzobiorcom wprowadzono system dzierżawy stoiska, co wiąże się z jeszcze niższymi kosztami uruchomienia punktu.
Zainteresowanych współpracą z marką Ice’N’Go! zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.