Franczyza na deser - Ice’N’Go! przyspiesza rozwój

Autor: Redakcja
Data dodania: 26 czerwca 2014
Kategoria:
Franczyza na deser - Ice’N’Go! przyspiesza rozwój; Foto: Ice’N’Go!

Franczyza na deser - Ice’N’Go! przyspiesza rozwój; Foto: Ice’N’Go!

Franczyza na deser - Ice’N’Go! przyspiesza rozwój; Foto: Ice’N’Go!Marka Ice’N’Go! obecna jest w Polsce od 2012 roku. W pierwszym roku działalności firmy funkcjonowało 30 punktów sprzedaży w całej Polsce. Strategia rozwoju sieci zakładała zwiększenie ilości punktów do ok. 50 w najbliższych 3 latach. Ten cel udało się osiągnąć już w tym roku – mówi w rozmowie z nami Marek Kardaszewski, prezes zarządu Ice’N’Go Polska.

Około połowy otwartych oddziałów to punkty franczyzowe. Wbrew pozorom jest to segment rynku, do którego opłaca się wejść nie tylko w sezonie wakacyjnym, kiedy jest największy popyt na desery mrożone.

Ice’N’Go! z założenia jest produktem sezonowym, którego pik sprzedażowy przypada na okres kwiecień-sierpień. Nie wyklucza to jednak rozpoczęcia działalności jesienią czy zimą. Przykładem punktów całorocznych są aquaparki, centra handlowe czy działający w Warszawie punkt w Centrum Nauki Kopernik, czyli miejsca które funkcjonują przez 12 miesięcy – opowiada Marek Kardaszewski.

W ocenie prezesa Ice’N’Go Polska, największym wyzwaniem dla franczyzobiorców tej marki jest znalezienie dobrej lokalizacji.

Poszukiwane lokalizacje to atrakcyjne turystycznie miejsca, ogrody zoologiczne, parki rozrywki, aquaparki, centra dla najmłodszych oraz odpowiednich sprzedawców - technika sprzedaży zakłada aktywne podejście do klienta – dodaje Marek Kardaszewski.

Ice’N’Go! to dynamicznie rozwijająca się europejska marka deserów mrożonych. Produkt dedykowany jest głównie małemu konsumentowi, a przygotowywany jest w oparciu o opatentowaną technologię kriogeniczną z użyciem ciekłego azotu w temperaturze -197 stop C przez co uzyskuje konsystencję pojedynczych pereł. Serwowany jest w temperaturze od -28 stop C do -35 stop C (jest to około 20 stop C niższa temperatura niż przy sprzedaży klasycznych lodów).

System franczyzowy Ice’N’Go! wyróżnia się brakiem opłat licencyjnych. Wkład to inwestycja wysokości kilkunastu tysięcy złotych. Współpracę można podjąć w kilku formatach. W tym roku wychodząc naprzeciw franczyzobiorcom wprowadzono system dzierżawy stoiska, co wiąże się z jeszcze niższymi kosztami uruchomienia punktu.

Zainteresowanych współpracą z marką Ice’N’Go! zapraszamy do naszej bazy systemów franczyzowych.

Dołącz do newslettera

Pozostałe artykuły - Aktualności

zobacz więcej

Data dodania: 30 listopada 2022
Polacy chcą żyć zdrowo, przedsiębiorcy mogą na tym zarobić
Data dodania: 28 września 2022
Analiza założeń do projektu ustawy o umowie franczyzy
Data dodania: 2 września 2022
Piękno i pieniądze
Data dodania: 12 lipca 2022
Pomysły na biznes w domu
Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram