Sieć sklepów z klasyczną odzieżą męską z sektora premium kontynuuje rozwój we franczyzie.
Oferta franczyzy marki Próchnik pojawiła się na rynku w marcu ub.r. Jak dowiedział się portal franczyzawpolsce.pl, obecnie pod tym szyldem działają trzy salony prowadzone przez franczyzobiorców.
– Pierwszy sklep franczyzowy otworzyliśmy w listopadzie 2017 roku w Szczecinie. W planach mamy dalszy rozwój sieci sklepów własnych i franczyzowych. W tej chwili strukturę sieci tworzy 30 salonów, w tym trzy franczyzowe – mówi serwisowi franczyzawpolsce.pl Robert Wójcicki, dyrektor operacyjny sieci sklepów Próchnik.
Model współpracy partnerskiej z tą marką opiera się o franczyzę depozytową. Dzięki temu franczyzobiorca nie ponosi ryzyka związanego z zakupem towaru. Właścicielem kolekcji odzieży jest franczyzodawca, który zapewnia pełną logistykę i zarządza rotacją towaru w sklepie. Minimalna kwota inwestycji potrzebna na otwarcie franczyzowego salonu Próchnik wynosi 1500 zł/m². Optymalna powierzchnia salonu wynosi około 80-90 m².
Historia marki Próchnik to niemal 70 lat tradycji i doświadczenia w sektorze klasycznej odzieży męskiej sektora premium. Rozpoznawalność marki oraz jakość oferowanych produktów lokują firmę na wysokiej pozycji w gronie konkurencyjnych marek.
Pełna informacja na temat oferty franczyzy Próchnik znajduje się w naszej bazie systemów sieciowych.