W ciągu ostatniego miesiąca otworzyliśmy dwa stoiska franczyzowe – w Białymstoku i Inowrocławiu. Do końca kwietnia będziemy mieć 65 punktów handlowych – mówi w rozmowie z nami Urszula Sypniewska, Koordynator ds. Marketingu i PR Golden Rose.
Od kwietnia br. działa franczyzowe stoisko w Białymstoku w Galerii Biała. Jego otwarciu towarzyszyła loteria, porady wizażystki i promocje. Stoisko jest standardowe o wymiarach 240 na 300 cm i wysokości 160 cm. Jest to piąte stoisko Golden Rose prowadzone przez jednego franczyzobiorcę.
– W połowie tego miesiąca otworzyliśmy też stoisko w Inowrocławiu w Galerii Solna. Jest to pierwsze stoisko naszego nowego franczyzobiorcy. W tym roku uruchomiliśmy również własne stoiska firmowe w takich galeriach jak: Tarasy Zamkowe w Lublinie oraz Bonarce w Krakowie. Od stycznia nasi franczyzobiorcy otworzyli łącznie 5 stoisk (w tym jeden z naszych multifranczyzobiorców w nowo otworzonej galerii Ogrody w Elblągu) – opowiada Urszula Sypniewska.
Dodaje, że czas potrzebny na przygotowanie stoisk do otwarcia jest zróżnicowany, uzależniony od przygotowania franczyzobiorcy. Jeśli biorca licencji ma pozytywną decyzję w sprawie wynajmu powierzchni handlowej, akceptowaną przez Golden Rose, cały proces wraz z odpowiednimi szkoleniami i zamówieniem stoiska trwa jeden miesiąc. Samo stoisko jest stawiane w 5 godzin.
– Obecnie mamy 31 własnych punktów sprzedaży i 34 franczyzowych. Jeszcze w tym miesiącu otwieramy własne stoisko w galerii Galaxy w Szczecinie. W tym momencie trwają dalsze rekrutacje na franczyzobiorców. Mamy już potwierdzone kolejne stoisko multifranczyzobiorcy – podsumowuje Urszula Sypniewska.
Golden Rose szuka do współpracy osób przedsiębiorczych, ambitnych, o zdolnościach menadżerskich. Zainteresowania związane z makijażem i modą sprawią, że prowadzenie tego biznesu będzie jeszcze przyjemniejsze, ale nie jest to wymóg jaki stawiany jest franczyzobiorcom. Minimalna kwota inwestycji wynosi 40 tys. zł. Opłata licencyjna to wydatek na poziomie 15 tys. zł.
INK