W ubiegłym roku pod tą marką zostały uruchomione cztery placówki, plan na ten rok zakłada sześć otwarć. Miasta, w których Helen Doron poszukuje franczyzobiorców, to: Tarnobrzeg, Jarosław, Dębica, Przemyśl, Sanok, Grudziądz, Świnoujście, Chojnice, Kutno, Zgierz, Zduńska Wola, Bolesławiec, Kłodzko, Żary, Zgorzelec i Turek. - Najlepiej zainteresować się naszą ofertą w okresie wiosennym. Daje to wystarczająco dużo czasu na przejście całego okresu przygotowawczego i rozpoczęcie działalności od września – radzi Grabiec.
Centra językowe Helen Doron uczą języka angielskiego dzieci od 3. miesiąca do 14. roku życia według systemu opracowanego przez brytyjską lingwistkę. - W tym roku sieć Helen Doron obchodzi 25-lecie funkcjonowania metody na świecie i to jest dowodem na skuteczność tego, co robimy. To jest szczególnie istotne teraz, gdy coraz więcej szkół językowych otwiera kursy dla dzieci i w związku z tym wymagania klientów odnośnie do skuteczności metod pracy rosną – wyjaśnia Grzegorz Grabiec.
Koszt zakupu licencji na otwarcie placówki Helen Doron kształtuje się między 25 a 45 tys. zł w zależności od obszaru obowiązywania licencji.
Joanna Cabaj - Bonicka
jcabaj@arss.com.pl