Odwilż na rynku odzieżowym zwiększa zainteresowanie potencjalnych inwestorów, którzy myślą o własnym sklepie z ubraniami. Potwierdza to firma Greenpoint, mająca 78 sklepów w całej Polsce, w tym dwa salony prowadzone przez multifranczyzobiorcę.
– Obecnie mamy 60 sklepów własnych i 18 franczyzowych (ostatnie otwarcie miało miejsce w lutym br.). Osoby myślące o prowadzeniu sklepu pod naszą marką muszą dysponować lokalem o powierzchni 70-90 m². Minimalna kwota inwestycji jest szacowana indywidualnie – mówi Dorota Tylek, specjalista ds. marketingu i e-commerce Greenpoint.
Jak powiedział nam wcześniej dyrektor zarządzający sieci Andrzej Dramski, franczyzę Greenpoint wyróżnia wieloletnie doświadczenie na rynku. Wyróżnia ją też sposób obsługi klienta. Zadaniem personelu jest sprzedaż oparta na doradzaniu „jak przyjaciółka przyjaciółce”. Sprzedawcy podpowiadają klientkom w czym jest im do twarzy, są szczerzy w swoich opiniach. Ważnym elementem jest także budowanie lojalności klientów. Kolejnym mocnym punktem, który wyróżnia markę na tle konkurencji jest jakość produkcji.
Greenpoint to firma, która zajmuje się projektowaniem i dystrybucją kolekcji. Ma w zespole profesjonalnych projektantów, którzy od lat tworzą i kreują styl marki. Produkcja zlecana jest firmom zewnętrznym.
INK