Franczyza globalnej marki hotelowej zakorzenia się w Polsce

Autor: Redakcja
Kategoria:
Foto: Hilton
W tym roku ogłoszone zostały nowe inwestycje Hampton by Hilton, które realizowane są w pięciu różnych miastach.

Hilton Worldwide ogłosił zawarcie nowej umowy franczyzowej na budowę kolejnego hotelu Hampton by Hilton. To szósty tego typu projekt w 2016 roku.

Zespół pracujący nad rozwojem marki w Polsce może pochwalić się w tym roku ponadprzeciętnym pasmem sukcesów, o czym świadczy choćby nasza nowa nieruchomość w Oświęcimiu. Na przestrzeni ostatnich dwóch lat 10% spośród wszystkich nowych projektów powstających na obszarze Europy kontynentalnej będzie realizowane w Polsce. Jest to świadectwo rosnącego uznania dla naszych marek, a co za tym idzie gotowości do poszukiwania dalszych możliwości współpracy przez naszych lokalnych partnerów, którzy doceniają wyniki osiągane przez hotele należące do naszego portfolio – mówi Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes ds. rozwoju na region Europy i Afryki w Hilton Worldwide.

W tym roku ogłoszone zostały nowe inwestycje Hampton by Hilton, które realizowane są w pięciu różnych miastach: Lublinie, Gdańsku, Warszawie, Poznaniu i Kaliszu. Za wyjątkiem stolicy, do każdego z tych miast marka Hampton by Hilton zawitała po raz pierwszy. Po otwarciu planowanym na połowę 2018 roku do miast tych dołączy także Oświęcim.

Hampton by Hilton Oswiecim będzie pierwszym hotelem międzynarodowej marki w tym mieście. Hotel położony będzie w samym centrum miasta, w odległości 300 metrów od Rynku Głównego. Powstanie on w nowo wybudowanej nieruchomości obok Hampton by Hilton Oliwa. Jest to drugi wspólny projekt sieci Hilton i Property Partner Investments. Obydwa hotele zarządzane będą przez Hotel Professionals Management Group.

Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych (ARSS) szacuje, że w branży „hotele i turystyka” dostępnych jest 16 ofert współpracy franczyzowej. 2016 rok był rekordowy pod względem obłożenia miejsc noclegowych oraz korzystania z usług okołoturystycznych, takich jak gastronomia czy spa. Na wysokie wskaźniki popularności wpłynęły trzy czynniki: kryzys emigracyjny, wysoki kurs euro i wzrost znaczenia marki Polska. W 2017 roku eksperci ARSS spodziewają się dalszego rozwoju tego rynku, a także pojawienia się nowych ofert współpracy franczyzowej.

Dołącz do newslettera

Copyright © 2007-2021 ARSS. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Opieka nad stroną: Lembicz.pl
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram