Europejska sieć warsztatów specjalizujących się w sprzedaży i serwisowaniu ogumienia oraz usługach szybkiej mechaniki dla pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych buduje sieć partnerską w Polsce i zapowiada dalszy rozwój w naszym kraju.
Tak jak w latach ubiegłych sieć Euromaster rozwija się w tempie około 7 - 9 punktów rocznie. Rekrutowani partnerzy, to najczęściej serwisy oponiarskie lub warsztaty z doświadczeniem mechanicznym.
– Aktualnie na mapie Polski mamy 83 franczyzobiorców specjalizujących się w obsłudze klientów indywidualnych i instytucjonalnych, posiadających pojazdy osobowe. Nasi franczyzobiorcy świadczą również szeroki zakres usług dla firm transportowych, a centrala Euromaster w razie potrzeby organizuje dla nich pomoc na drodze w Polsce i w Europie – mówi nam Mikołaj Zakrzewski, menedżer ds. rozwoju sieci Euromaster.
Licencja dla ambitnych
Rekrutując partnerów sieć stawia na właścicieli firm, którzy mają świadomość zachodzących zmian jakościowych na rynku pracy i usług, posiadających wizję rozwoju własnej firmy i swojego miejsca na rynku za kilka lat. Dotyczy to wszystkich - zarówno nowicjuszy rynkowych, jak i serwisów z wieloletnią i ugruntowaną pozycją na rynku.
– Istotnymi elementami są m.in. otwartość, potencjał i umiejętności managerskie kandydata. Właściciel takiej firmy musi zręcznie poruszać się w takich obszarach jak digital marketing, systemy informatyczne być zorientowanym w najnowszych rozporządzeniach związanych z ochroną środowiska. Oczywiście w tych wszystkich tematach, otrzymuje pełne wsparcie od konsultanta biznesowego - swojego opiekuna ze strony franczyzodawcy. Naszym celem jest pozyskiwanie partnerów, z którymi wspólnie będziemy mogli budować przyszłość sieci serwisów opartej na jakości, profesjonalizmie i zdrowych fundamentach finansowych. Doświadczenie pokazuje, że zadowoleni franczyzobiorcy, którzy w ubiegłych latach poznali smak sukcesu i doceniają zakres wsparcia franczyzodawcy, gotowi są inwestować w otwieranie nowych warsztatów pod egidą Euromaster – dodaje Mikołaj Zakrzewski.
Marka jest obecna w około 20 krajach europejskich, w których działa ponad 2300 placówek, w Polsce sieć rozwija się od 2008 roku.