W kioskach i salonach prasowych jest najnowszy, już 21. numer magazynu Franczyza&Biznes. Na naszej stronie można go kupić również w wersji elektronicznej. A co w magazynie? Odpowiadamy na pytanie: czy na franczyzie w handlu da się zarobić, pokazujemy biznesy prowadzone przez małżeństwa, ostrzegamy jak nie dać się okraść. Analizujemy komu szkodzą ostatnie zmiany polityczno-gospodarcze, opisujemy branżę usług B2B i podpowiadamy jak założyć własną burgerownię, pub i księgarnię. Prezentujemy prawdziwe historie franczyzobiorców i podajemy wiele pożytecznych informacji i porad. Miłej lektury!
W najnowszym numerze:
- Branżowe trzęsienie ziemi. Szykują się zwolnienia grupowe w kilku sektorach gospodarki.
- Sklepy sportowe - ile w nich mody a ile sportu? Moda na uprawianie sportu napędza rynek, który dziś jest wart 8 mld. zł.
- Jak kradną pracownicy. Okradanie firmy w której się pracuje może przybrać różne formy.
- Kobieto obudź się! Oto lista zawodów, które będą najbardziej pożądane na rynku pracy w najbliższej przyszłości.
- Temat numeru: Biznes plan pisany razem. Czy da się połączyć miłość ze wspólnym biznesem?
- Jak zbudować biznes za miliard dolarów? Opowiada Henry McGovern - założyciel Amrestu.
- Raport numeru: Franczyza w handlu. Kluczem do sukcesu w handlu jest połączenie sprzedaży detalicznej i hurtowej.
- Szybki start. Rozpoczęcie własnej działalności gospodarczej wielu wydaje się żmudnym i czasochłonnym procesem. Ale nie zawsze.
- Czy opłaca się być dealerem samochodów? Branża motoryzacyjna w polsce ma swoje wzloty i upadki, ale sieci dealerskie trzymają się całkiem nieźle. Wiele osób myśli więc o zarabianiu na sprzedaży aut.
- Warto otworzyć burgerownię? To bardzo trudne pytanie. Lokali tego typu w ostatnich latach przybywa, ale i sporo z nich znika z rynku.
- Jak otworzyć pub z piwem z górnej półki? Pub może być świetnym biznesem, ale trzeba mieć trochę wiedzy, szczęścia i spełnić kilka ważnych warunków.
- Otwieramy księgarnię. Czy na księgarni da się zarobić? Tak. Może nie będą to kokosy, ale da się z tego wyżyć.
- Franczyza w branży B2B. Mniej znaną acz równie ciekawą jest grupa firm, które skupiają się na usługach dla innych organizacji.
- Historia hiszpańskiego placka. Telepizza to jedna z niewielu firm, które skutecznie powieliły model działania amerykańskich koncernów na swoim rodzimym rynku.
- Biznes w rytmie party. O swoim rodzinnym biznesie opowiada Monika Ciskowska, franczyzobiorczyni sieci Godan Strefa Uśmiechu.
- Bez małej czarnej nie ma dnia. Jak prowadzić kawiarnię? – opowiada Michał Kibler, franczyzobiorca Columbus Coffee.
- Z piskiem opon. O tym, jak zarobić na konkurencyjnym rynku rozmawiamy z Marianem Michalskim, współwłaścicielem serwisu samochodowego Motoricus.com.
- Specjaliści od alkoholu odczarowują branżę. Odpowiedzialna sprzedaż jest ważniejsza niż osiąganie zysków – mówi Marcin Skowron, właściciel sklepu al. Capone.
Oprócz tego czeka na Was zestaw najważniejszych informacji z rynku franczyzowego, garść porad biznesowych i prawnych. A na koniec spécialité de la maison - baza 135 sprawdzonych systemów franczyzowych.
Magazyn Franczyza&Biznes jest już w kioskach i salonach prasowych. Polecamy też tańsze i bardziej ekologiczne wydanie elektroniczne - dostępne w naszym sklepie.