O TYM SIĘ MÓWI: Słoneczna franczyza; Avans przeszacował rynek małych miast; Dobre perspektywy w segmencie jedzenia na wagę; Kryzys na Ukrainie nie ogranicza ekspansji.
DATA DODANIA: 03 lipiec 2014
O tym się mówi!
![]() |
||
Słoneczna franczyza Fotowoltaika została niekwestionowanym liderem OZE. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że korzysta z niewyczerpanego źródła jakim jest... słońce. |
||
Więcej przeczytasz w magazynie - już dostępnym w salonach prasowych | ||
![]() |
||
Avans przeszacował rynek małych miast Upadłość Avansu to zła wiadomość dla konkurencyjnych sieci. Likwidacja kolejnych elektromarketów nie oznacza, że na zatłoczonym rynku zrobi się luźniej. Jest kolejnym ostrzeżeniem, pokazującym na czym mogą polec doświadczeni gracze. Presja cenowa, krótki cykl życia produktu oraz ogromne środki niezbędne na zatowarowanie sklepów to główne czynniki doprowadzające do utraty płynności finansowej, która jest kluczowa w tym biznesie. |
||
Więcej przeczytasz w magazynie - już dostępnym w salonach prasowych! | ||
Dobre perspektywy w segmencie jedzenia na wagę Pomysł ważenia dania na talerzu przypadł do gustu Polakom i zagwarantował dobrą pozycję inwestorom działającym w tym segmencie. Koncept zapewnia wysoką rentowność i uchodzi za jeden z najbezpieczniejszych na rynku gastronomicznym. Jednak i tu zdarzają się potknięcia. Poza dobrym pomysłem na biznes, ważne jest profesjonalne zarządzanie i racjonalizacja kosztów prowadzonej działalności. |
||
Więcej w najnowszym numerze magazynu Franczyza&Biznes - już w salonach prasowych! | ||
Kryzys na Ukrainie nie ogranicza ekspansji Firmy, które w sytuacji konfliktu na Ukrainie decydują się na działalność na tym rynku sporo ryzykują. Od kilku miesięcy za wschodnią granicą trwa bowiem zbrojny konflikt, który oznacza ryzyko strat finansowych, a nawet zagrożenie życia. Mimo to Polacy nie opuszczają tego rynku. Wśród firm, które chcą utrzymać tam swoją pozycję są m.in. Grupa Redan i LPP. |
Artykuły które powinny Ci się spodobać
A może te Cię zaciekawią

Moda wciąż modna. Na sektor odzieżowy silnie wpływają ogólne trendy konsumenckie
Jak kupić franczyzę
- Co to jest franczyza (franchising) i systemy sieciowe?
- Franczyza, czyli biznesowe małżeństwo
- Słownik pojęć
- Cechy jakie powinien posiadać franczyzobiorca
- Pytania jakie należy zadać franczyzodawcy
- Jak zweryfikować pakiet franczyzowy?
- Odkrywanie prawdy o franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Umowa franczyzy
- Za i przeciw założeniu własnej działalności gospodarczej
- Jak zarejestrować własną firmę
- Jak napisać biznes plan
- Zalety i wady franczyzy
Jak zarządzać franczyzą
- Jak wybrać model rozwoju we franczyzie?
- 5 kroków prowadzących do sprzedania franczyzy
- Znaczenie marki i know-how we franczyzie
- Szybki test dla przyszłego franczyzodawcy
- Przyczyny porażek franczyzodawców
- Pięć błędów świeżaka
- Czego brakuje w ofertach franczyzodawców?
- Biznesy niefranczyzowalne
- Jak zostać franczyzodawcą
- Rekrutacja kandydatów na franczyzobiorców
- Opracowanie i sprzedaż pakietu franczyzowego
- Tworzenie podręcznika operacyjnego
- Aspekty finansowe działalności systemu franczyzowego
- Etapy rozwoju systemu franczyzowego
- Jak zbudować jednostki pilotażowe?
- Czy Twój pomysł na biznes powinien zostać rozwinięty poprzez franczyzę?
- Czy Twój istniejący biznes może rozwijać się poprzez franczyzę?
- Czy Twój pomysł na biznes nadaje się do rozwijania poprzez franczyzę?
- Dlaczego warto tworzyć system franczyzowy (franchisingowy)?
- Słownik pojęć
- Co powinna zawierać umowa franczyzy?
- Jak pozyskać franczyzobiorców?