Rynek e-marketingu rośnie jak na drożdżach. Jedna z wiodących agencji, AD Awards Partner Google, liczy na to, że w niedalekiej przyszłości uda jej się podwoić wartość sprzedaży. Firma rozwija również sieć franczyzową.
W ciągu minionych 12 miesięcy, od września 2020 roku do sieci AD Awards dołączyło ośmiu franczyzobiorców w 7 województwach. Celem agencji jest pozyskanie franczyzobiorcy w każdym województwie.
Jak podkreśla współwłaściciel agencji, Arkadiusz Szustak, AD Awards rozwija nie tylko sieć franczyzową, ale także swoją podstawową działalność, pozyskując coraz większych klientów i świadcząc coraz szerszą gamę usług.
– Mamy na dzień dzisiejszy 20 rodzajów usług e-marketingu, od kampanii video na YouTube po kampanie e-commerce w social mediach. Stworzyliśmy profesjonalny team programistyczny, możemy tworzyć aplikacje mobilne oraz portale internetowe. Posiadamy własne call center dla wsparcia naszych handlowców i franczyzobiorców, a nasza 400-metrowa siedziba jest zapełniona 30 specjalistami z każdej dziedziny digital marketingu (wszystko mamy „in house”) – wyjaśnia Arkadiusz Szustak. – Osiągamy ponadprzeciętne wyniki sprzedażowe dla wielu spośród naszych kluczowych klientów – dodaje.
Zadaniem franczyzobiorców współpracujących z AD Awards jest pozyskiwanie nowych klientów. Nie muszą się oni natomiast martwić o znalezienie odpowiednich specjalistów i zapewnienie profesjonalnych usług. Tym bowiem zajmuje się centrala. Kluczową kompetencją, którą powinni posiadać franczyzobiorcy agencji e-marketingu, jest umiejętność budowania relacji z klientami biznesowymi.
Jak podkreśla Arkadiusz Szustak, cała branża reklamy przenosi się obecnie do internetu i stawia na współpracę zdalną. Świadczenie usług e-marketingowych dla firm oddalonych od setki kilometrów nie jest więc dziś żadną barierą w rozwoju. Podobnie jak konkurencja, choć w tej branży jest ona spora.
– Mamy atuty nieobecne u konkurencji, jak własne call center, sprzedaż bezpośrednia, franczyza czy kompleksowość usług. Stawiamy teraz na jeszcze lepszą jakość, obsługę jedynie wybranych klientów i rozwój skuteczności sprzedaży e-commerce dla klientów – mówi Szustak.
Oddział franczyzowy AD Awards Parter Google można prowadzić w formie mobilnej bądź też otworzyć placówkę stacjonarną. W tym pierwszym przypadku koszt inwestycji obejmuje głównie opłatę licencyjną (15 tys. zł netto), w drugim należy doliczyć nakłady na wynajęcie i urządzenie biura. Całość inwestycji w oddział stacjonarny powinna zamknąć się jednak w 50 tys. zł netto.
Dołącz do newslettera
Ważne linki
Na skróty
Katalog franczyz
Kwoty inwestycji